معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان تشریح کرد:

ویژه برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت بیش از 8 هزار اثر از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان به دومین جشنواره کشوری علمدار با موضوع شهید سلیمانی ارسال شده‌ است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با گرامیداشت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها، در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: پویش فرهنگی به رسم سردار و انا القاسم در شبکه آموزشی شاد با ابتکار سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان و با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان، دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری علمدار با محوریت شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: فرهنگیان در رشته های نمایشنامه ‌نویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ، شعر و دانش‌آموزان به تفکیک دوره تحصیلی در رشته های نقاشی، موشن‌گرافی، خط ریز، عکاسی، نقاشی دیجیتال، شعر، ویدیو کست و داستانک با بیش از 8 هزار اثر در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار شرکت کردند و استان گیلان از حیث مشارکت در جایگاه سوم کشوری قرار دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت محتوایی، هنری و تصویری شبکه شاد برای تبیین مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت اشاره کرد و گفت: محتواهای فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان و فرهنگیان در کانال آموزشی شاد با موضوع شهادت شهید سلیمانی تولید و بارگذاری می شود.

وی همچنین افزود: مراسم دومین سالگرد شهادت، با همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان روز یکشنبه مورخ 12 دی ماه برگزار و از برگزیدگان پویش فرهنگی به رسم سردار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت تقدیر بعمل می آید.

شایان ذکر است سال تحصیلی گذشته در اولین جشنواره علمدار، حدود 3 هزار اثر از دانش‌آموزان و فرهنگیان گیلان به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در پایان 6 دانش‌آموز و 5 همکار فرهنگی توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند و از لحاظ میزان مشارکت نیز استان گیلان رتبه هشتم را در بین استان ها کسب کرده ‌بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار