محمد نوری در گفت و گو با پانا:

جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند

استقلال بهترین تیم لیگ ایران است

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت عملکرد استقلال نشان می‌دهد این تیم هم‌اکنون بهترین و رکوردارترین تیم لیگ امسال است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جام قهرمانی لیگ برتر برای استقلال است؛ سپاهان و پرسپولیس برای دومی و سومی بجنگند

محمد نوری در گفت‌وگو‌ با پانا، درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر فوتبال گفت: «استقلال تاکنون عملکرد خوبی داشته و ایرادهای گذشته برطرف شده است. دفاع استقلال تمرکر کافی دارد و به بلوغ خوبی رسیده و گل نخورده است. استقلال راه گل نخوردن را به خوبی یاد گرفته و سه امتیازی که مقابل فولاد خوزستان کسب کرد از نان شب واجب‌تر بود.»

وی ادامه داد: «استقلال در جام حذفی توانست فولاد را شکست دهد و ناکامی فصل گذشته را جبران کرد‌. جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ داشت و کادر فنی عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی در آمار هم بهتر عمل کرد. اینکه ما توانستیم فاصله سه امتیاز خود را با تیم دوم جدول حفظ کنیم، به نظرم اتفاق خوبی است. بازی‌های هفته آینده هم سختی خودش را دارد و پیروزی‌ها به تیم انگیزه داده‌اند. به نظرم قدرت دوندگی بازیکنان هم خیلی خوب است و این نشان می‌دهد مربی بدنساز تیم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و این مساله به کارهای تاکتیکی‌ تیم کمک کرده است.»

وی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر شانس کسب قهرمانی دارد، عنوان کرد: «با همه احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم، اما شانس استقلال را بیشتر از هر تیمی می‌دانم چون امسال استقلال لیاقت قهرمانی دارد و با همه توان حاضر می‌شود. امیدوارم در پایان فصل کادوی خوبی به هواداران بدهد و لیگ امسال با قهرمانی استقلال به پایان برسد.»

پیشکسوت استقلال در مورد بازیکنان خارجی تیم استقلال عنوان کرد: «ژستد در تیم جا افتاده و گل‌های خوبی هفته گذشته به ثمر رساند.‌ در بازی با فولاد هم بسیار تاثیرگذار بود. یامگا بازیکن تاکتیکی است و براساس خواسته‌های کادر فنی عمل می‌کند. در این مدت وینگر سمت چپ حریف، در بازی‌هایی که یامگا در سمت راست زمین حضور داشته نتوانسته عملکرد راحتی داشته باشد. امیدوارم هر چه سریع‌تر وریا غفوری هم به میدان بیاید چرا که حضور او در استقلال به تیم شخصیت می‌دهد و فشار بیشتری از سمت راست به حریف وارد کند. در این مدتی که وریا نبوده بیشتر حمله‌ها از سمت چپ زمین بوده است. با این حال تیم شرایط بسیار خوبی دارد؛ تیمی که در ۱۲ بازی تنها ۲ گل آن هم روی ضربات کاشته داشته مشخص است که شرایط قابل توجهی دارد. استقلال در جریان بازی گل نخورده و این نشان می‌دهد تمرکز تیمی استقلال بالا است و هر کسی طبق وظیفه خود عمل می‌کند.»

وی به وضعیت دیگر مدعیان لیگ امسال اشاره کرد و گفت: «سپاهان مهره‌های خوبی دارد ولی در ضربات آخر دچار مشکل می‌شود. پرسپولیس هم موفق عمل کرده و توانسته در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کند ولی همه این تیم‌ها بدانند که آن‌ها در جایگاه دوم و سوم قرار خواهند گرفتند و باید برای این جایگاه بجنگند. استقلال از لحاظ خط دفاعی و حمله و تعداد برد و باخت رکورددار است و باید لقب بهترین تیم لیگ ایران را به آن داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار