مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

آشنا کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های گروهی از ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی است

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت سازمان دانش‌آموزی در روش‌های خود برای رسیدن به تربیت استمرار یافته تلاش می‌کند و بازمهندسی فعالیت تشکیلات پیشتازان در این راستا است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آشنا کردن دانش‌آموزان با فعالیت‌های گروهی از ماموریت‌های سازمان دانش‌آموزی است

عباس زهیری در کارگاه توانمندسازی و جلسه هم‌اندیشی مربیان پیشتاز شهرستان کوهپایه که با هدف تبیین طرح بازمهندسی اصول و فرآیندهای تشکیلات پیشتازان و بسته تحولی برگزار شد، بر اهمیت آشنا کردن دانش آموزان با کارهای گروهی تاکید کرد و گفت: تلاش سازمان دانش آموزی بر این است تا در قالب‌های مختلف گروهی و فعالیت‌های جمعی زمینه‌ای را فراهم کند که منجر به نقش‌پذیری دانش‌آموزان شود.

وی تصریح کرد: هر سازمانی برای رشد و پویایی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز، خود را بازمهندسی کند تا بتواند جوابگوی نیازهای جامعه باشد و سازمان دانش آموزی بر اساس این ایده به این امر مهم پرداخته است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی مبتنی بر تربیت استقرار یافته است، ادامه داد: این سازمان در روش‌های خود برای رسیدن به تربیت استمرار یافته تلاش می‌کند و بازمهندسی فعالیت تشکیلات پیشتازان در این راستا است.

زهیری تصریح کرد: بازمهندسی انجام شده در اصول و فرایندهای تشکیلات این سازمان در ۵ محور ساختار تشکیلات پیشتازان، نشانه ها، نمادها و علایم، محتوای آموزشی و کمیته‌های فنی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: مربیان با مطالعه سند تحول پیشتازان و به روز کردن اطلاعات خود در این زمینه می توانند گامی مثبت در آموزش های اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و در نهایت تربیت دانش آموزانی تمام ساحتی با سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان بر تلاش و همکاران مربیان در تربیت اجتماعی و همه جانبه دانش آموزان تاکید کرد و گفت: هدف اصلی ما تربیت دانش آموزان برای رسیدن به اهداف متصور در گام دوم انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار