برنامه های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دهه بصیرت اعلام شد

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بزرگداشت دهه بصیرت را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دهه بصیرت اعلام شد

سید بهاءالدین ملک حسینی، در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول بسیج فرهنگیان، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی،نماینده جمعیت هلال احمر و مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: برای این دهه برنامه های متنوعی در دستور کار قرار گرفته است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور حداکثری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش‌ها و ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی را بستری مهم و تاثیرگذار برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های ملی و مذهبی به نسل جدید عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش محوری دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با محوریت دانش آموزان و فرهنگیان از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش در این دهه است.

ملک حسینی تاکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر بستر پیام رسان شاد در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان به عنوان جامعه هدف بهره گیری حداکثری شود.

وی در ادامه به اقدامات اجرایی دهه بصیرت نیز اشاره کرد و فضاسازی تبلیغی و رسانه ای دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌های محتوایی متناسب با این ایام از طریق شوراهای دانش آموزی و تشکل های دانش آموزی را از اهم این برنامه های برشمرد.

ملک حسینی همچنین عناوین این ایام را به صورت زیر تشریح کرد: 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، خلق حماس بزرگ، دشمن شناسی، ولایتمداری. 13 دی، روز جهانی مقاومت، سالروز شهادت شهید سلیمانی، فرمانده اسطوره ای مبارزه با تروریسم، نمونه برجسته تربیت شده اسلام و مکتب امامین انقلاب. 16 دی سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا، 17 دی، تصویب قانون کشف حجاب در سال 1314 شمسی توسط رضاشاه،18 دی، حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در سال 1398، بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ، 19 دی قیام خونین مردم قم در سال 1356.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار