رئیس اداره استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی:

میدان فعالیت برای دختران با استعداد وسیع است

کاشمر (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان خراسان‌رضوی گفت دختران نقش بسیار مهمی در آینده دارند و بخصوص برای دختران بااستعداد، میدان فعالیت وسیع بوده و به خوبی می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
میدان فعالیت برای دختران با استعداد وسیع است

هادی محمد پور در بازدید از دبیرستان فرزانگان کاشمر به پانا گفت: در تمام جوامع به ویژه در کشور اسلامی ما دختران نقش بسیار مهمی در شکل گیری آینده دارند و بخصوص برای دختران با استعدادهای درخشان میدان فعالیت تنها منحصر به درس و مسائل عادی نیست بلکه بسیار وسیع بوده و به خوبی می توانند توانایی های خود را در زمینه های مختلف نشان دهند.
محمدپور افزود: بدون شک برای ساخت آینده‌ خوب مهمترین موردی که دختران باید به آن بپردازند و استعداد خود را در آن پرورش دهند یک مادر خوب بودن است، مادری که ضمن انجام مسئولیت های شخصی و اجتماعی بتواند توانایی ها و هنر خود را در هر رشته ای که علاقمند است بدون واهمه و ترس از محدودیت ها نشان دهد و هیچ چیز نتواند مانع رسیدن او به اوج استعدادی که دارد بشود.
وی ادامه داد: کسب عنوان های افتخارآفرین توسط دختران کاشمر نشان‌دهنده‌ استعداد و توانایی های بالای آنهاست و امیدواریم که بتوانیم با تقدیر و تشویق شایسته آنها مسیر را برای افتخار آفرینی سایرین فراهم کنیم.
رئیس اداره‌ استعدادهای درخشان خراسان رضوی در مقایسه افت تحصیلی دانش آموزان با سایر مدارس گفت: در دوران کرونا با برنامه های خوبی که توسط مدیران مدارس شهید بهشتی و فرزانگان طراحی شد و با حمایت خانواده ها خوشبختانه شاهد کمترین افت تحصیلی در دانش آموزان تیزهوش بودیم و با وجود مشکلات دانش آموزان توانسته اند سطح اطلاعات و آموزش خود را در حد لازم حفظ کنند.
وی افزود: مهمترین دغدغه های ما در شرایط فعلی آماده کردن دانش آموزان برای ورود به اجتماع و شرکت در کنکور سراسری و نیز المپیادهای مختلف از جمله خوارزمی در متوسطه اول است که اگر چه برگزار کننده آن ما نیستیم اما دانش آموزان می توانند دانسته ها و توانایی های خود را آزمایش کنند.
محمدپور اعلام کرد: ۱۲ المپیاد علمی برگزار می شود که با افتخارآفرینی دانش آموزان استعدادهای درخشان همراه است.

خبرنگار: زهرا شهابیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار