مربی تیم والیبال دختران ژوبین قزوین گفت:

قزوین می‌تواند به قطب والیبال دختران جوان کشور تبدیل شود

قزوین (پانا) - مربی تیم والیبال دختران ژوبین قزوین گفت با وجود استعدادهای ورزشی در رده‌های سنی مختلف در صورت حمایت مسئولان ورزش و بخش خصوصی می‌توان قزوین را به قطب والیبال دختران کشور در رده جوانان تبدیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قزوین می‌تواند به قطب والیبال دختران جوان کشور تبدیل شود

به گزارش برنا، اکرم قهرمانی مربی تیم والیبال ژوبین تاکستان در خصوص حضور تیم در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور گفت: این تیم اولین سال است که در یک لیگ دسته یک حضور دارد و تجربه ارزشمندی برای بازیکنان و کادر فنی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر بازیکنان تیم بیشتر افراد غیر بومی بودند، اما با رویکرد مدیر باشگاه ژوبین و حامی مالی تیم امسال هدف گذاری شده تا روی ورزشکاران بومی متمرکز شویم.

قهرمانی تصریح کرد: همه 14 بازیکن تیم بومی هستند و چند بازیکن هم در خارج از استان بازی می کنند ولی همه بازیکنان در رده سنی جوان و نوجوان و امید و زیر 21 سال هستند.

مربی تیم والیبال دختران ژوبین قزوین یادآور شد: به هر حال با رقبایی که داریم بدون تردید تیم بومی حتما مشکلاتی دارد و کار سختی در پیش است زیرا برخی از این بازیکنان قبلا یا روی نیمکت یا روی پله ها تماشاگر بازی ها بودند، اما امروز بایستی وارد میدان شوند و با حریفان سرسخت مبارزه کنند.

قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی ایجاد شده میان معاون امور ورزش استان، دبیر هیئت والیبال بانوان و مدیرعامل باشگاه ژوبین همه در کنار هم کمک می کنیم تا یک تیم والیبال قوی داشته باشیم و امسال فقط دنبال نتیجه نیستیم، بلکه آینده نگری خواهیم کرد تا تیم های پایه شکل بگیرد و در سال‌های آینده در سوپر لیگ و لیگ هم شرکت کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم ابتدا تیم در لیگ بماند و با تقویت آن بتوانیم حضور در لیگ برتر را هدف گذاری کنیم و اگر امسال هم نتیجه نگیریم، زیاد مهم نیست، زیرا اهداف متعالی تری را در نظر داریم تا ورزشکاران بومی در استان حمایت شده و انگیزه حضور در میادین ورزشی را پیدا کنند.

مربی تیم والیبال دختران ژوبین قزوین افزود: در لیگ امسال همه تیم ها قوی هستند و به نظر می رسد خوب کار کرده اند و شاید در والیبال استان کم کاری شده و ما با این همه استعداد هنوز ملی پوش نداریم و میانگین قدی بازیکنان هم پایین است اما تلاش می کنیم کمبودها را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: اخیرا با تیم والیبال دختران زنجان بازی دوستانه داشتیم و سه بر صفر پیروز شدیم و تیم دیگری برای بازی دوستانه موافقت نکرده تا بازیکنان را آماده تر نگهداریم.

قهرمانی در خصوص پیش بینی از حضور در لیگ امسال هم گفت: امسال در گروه «ب» قرار داریم و در خوش ببینانه ترین حالت باید در لیگ بمانیم و تا رده چهارم جدول صعود کنیم.

وی اضافه کرد: تیم های یزد و فارس بازیکنان خوبی دارند و قطعا همه تیم های دسته یک قوی هستند و باید خود را به شرایطی برسانیم که نتیجه بگیریم.

مربی تیم والیبال دختران ژوبین از حمایت های مالی انجام شده از تیم تشکر کرد و گفت: امسال مهدیه ژوبین، مدیرعامل باشگاه وارد کار باشگاه داری و تیم داری شدند و تیم توانست در لیگ حضور پیدا کند و جا دارد از همکاری خانم غفوری نایب رئیس هیئت والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون ورزش وی هم که در آماده شدن و حضور تیم در لیگ تلاش کردند تشکر و قدردانی کنیم.

وی گفت: استعدادهای والیبال در استان زیاد است و میانگین سنی ورزشکاران و بازیکنان تیم در رده امید است و اگر 4 سال برنامه ریزی شود و تیم مورد حمایت قرار گیرد می توانیم به حضور بازیکنان در تیم ملی هم امیدوار باشیم.

قهرمانی عنوان کرد: با امیدواری و اتکا به بازیکنان مستعد استان و حمایت خانم ژوبین تلاش می کنیم تا قزوین را به قطب والیبال دختران در رشته جوانان تبدیل کنیم.

اکرم قهرمانی دبیر آموزش و پرورش و بازیکن سابق تیم ملی والیبال بوده و چهار دوره مربی گری بزرگسالان و تیم های لیگ برتری را نیز در پرونده ورزشی خود دارد.

تیم والیبال ژوبین قزوین امسال در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تیم های سورن فارس، اوج درگز، پاس گلستان، شهریار باغ بهاران در گروه «ب» قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار