خط ملی « نماد» مشاوری همیشه همراه

شهرکرد(پانا) - مراسم افتتاح خط ملی نماد(1570) در شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خط ملی « نماد» مشاوری همیشه همراه

امروز خط ملی نماد با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف از جمله وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش، قوه قضاییه، بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، بنیاد برکت، بهداشت و درمان، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد افتتاح شد.

خط ملی نماد در چارچوب برنامه ملی شاد با پشتیبانی آموزش و پرورش در سراسر کشور راه اندازی شده و امروز در استان چهارمحال و بختیاری با 30کانال و با هدف مشاوره تحصیلی، تربیتی و روانی مراجعین به بهره برداری رسیده است.

دانش آموزان، والدین و معلمان می توانند با شماره تلفن ۱۵۷۰ بدون پیش شماره با این مرکز در تماس باشند.

به نظر می رسد با توجه به محدودیت های کرونایی در دو ساله اخیر و تاثیر نامطلوب و گسترده آن و روحیات دانش‌آموزان وجود این چنین مرکزی برای مشاوره و راهنمایی دانش آموزان والدین و معلمان ضروری باشد.

استان چهارمحال و بختیاری هفتمین استان کشور است که تاکنون موفق به راه اندازی این مرکز شده است.

این خط تلفن قابلیت ارجاع مراجعین به نهادهای ذیربط و مسئول در ارگان های مرتبط با این سیستم را دارد.

پیشتر نیز با شیوع کرونا آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی پایگاه‌های مشاوره و هسته‌های مشاوره در ادارات آموزش و پرورش کرده بود اما گفته می شود با راه‌اندازی این خط تلفن بتوان مسائل مشاوره و تربیتی را بیش از گذشته پوشش داد.

در پایان، شرکت کنندگان در این مراسم از محل مرکز مشاوره در نظر گرفته شده برای این رویداد بازدید کردند. این برنامه با خیرمقدم گویی و استقبال گرم دانش‌آموزان همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار