شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست

تهران (پانا) - مشاور رئیس سازمان سینمایی عنوان کرد که «بیژن نوباوه» از نمایندگان مجلس که درباره برخی از فیلم‌های مسئله‌دار سینمای ایران اظهار نظر کرده در شورای پروانه نمایش حضور دارد و آنگونه که خبرگزاری ها نوشته اند از سینمای ایران عصبانی نیست.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شاه پیری: آقای نوباوه آنطور که رسانه ها گفتند از سینما عصبانی نیست

به گزارش هنرآنلاین، «یاسر شاه‌پیری» گفت: آقای بیژن نوباوه (نماینده مجلس) که درباره برخی فیلم‌های مساله‌دار سینمای ایران اظهار نظر کرده در شورای پروانه نمایش ما حضور دارد و به شدت خوش‌تعامل و خوش‌بیان است. بنده بعد از انتشار مطلب جنجالی به نقل از ایشان با خود آقای نوباوه صحبت کردم و در واقع باید بگویم آنطور که آن خبرنگار و خبرگزاری مطلب را منتشر کرده، برداشتی که حاکی از عصبانی بودن ایشان باشد نداشتم.

وی در ادامه افزود: چند روز قبل دیدیم که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به تلویزیون آمد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که نشان می‌داد نوع نگاه دولت به گونه‌ای است که همه (با نگاه‌های مختلف) بتوانند فیلم بسازند و کار کنند. من هم نمی‌خواهم با حرف‌هایم موجب ایجاد حاشیه‌های دیگری شوم و اگر به نوع مجوزهایی که در این چند هفته داده شده نگاه کنید، متوجه حرکت رو به جلوی ما خواهید شد.

شاه‌پیری گفت: امروز سازمان سینمایی به خاطر دو سال تعطیلی سینما با فشار مضاعف برای اکران آثار مواجه است. در واقع هیچکس فکر نمی‌کرد در چنین وضعیتی سینما برود و هیچ شخص و مدیری این تیزبینی را نداشت. ما با یک حجم اکران و صفی مواجهیم که همه می‌خواهند در آن قرار بگیرند تا فیلمشان اکران شود. به هر ترتیب در این شرایط حواشی زیاد می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: شکر خدا تعامل ما با کمیسیون فرهنگی مجلس هم خوب است به صورتی که برای تماشای فیلم‌ها (به سازمان) می‌آیند. بنابراین اکنون تعامل خیلی خوبی را شاهدیم و در حال طی مسیر رو به جلو هستیم. سازمان سینمایی گام بلندی برداشته که با توجه به آن به لطف خداوند در ساختارها و تولید در روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده شرایط خوبی را شاهد می‌شویم.

این مدیر سینمایی در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره چهلمین جشنواره فیلم فجر هم گفت: چند روز قبل نشستی برای جشنواره فیلم فجر با وزیر محترم داشتیم که جای خوشحالی بسیار دارد. اینکه وزیر محترم دو ماه زودتر در ستاد و دفتر جشنواره جلسه می‌گذارد، نشان می‌دهد این جشنواره تنها یک رویداد صرف نیست و تا چه اندازه مهم است. استقبال‌ از جشنواره هم نشان داده که قرار است جشنواره چگونه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار