تجلیل از دبیران پایه دوازدهم شهرستان فیروزه

فیروزه (پانا) - مراسم تجلیل از 71 مدیر و معاون مدارس متوسطه، دبیران و هنرآموزان منتخب پایه دوازدهم مدارس شهرستان فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دبیران پایه دوازدهم شهرستان فیروزه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، رضا صابری تولایی؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم که در سالن همایش های شهید شوشتری نیشابور برگزار شد، با اشاره به اینکه ویروس کرونا تعادل جامعه و نظام آموزشی را به هم ریخت و مشکلات روحی، روانی، بی انگیزگی و ناامیدی فراوانی بر دانش آموزان تحمیل کرد، افزود: اگر امروز از دانش آموزان مراقبت نکنیم، یک نسل جامعه را از دست خواهیم داد.

صابری تولایی گفت: در این شرایط سخت که به آموزش توجه می شود بایستی به فضای روحی، روانی دانش آموزان با جدیت پرداخته شود و مدیران و دبیران به اندازه امکانات، شرایط و رسالت معلمی فضایی ایجاد کنند که دانش آموزان روحیه بگیرند تا از خمودگی و بی انگیزگی دور شوند.

وی با اشاره به مشکلات و آسیب های فضای مجازی افزود: آموزش در فضای مجازی بین 20 تا 30 درصد مفید است و حدود 70 درصد غیرمفید و آسیب زا است.

در این مراسم از طرف نمایندگان مدیران و دبیران مدارس متوسطه شهرستان برخی مشکلات پیش روی فرهنگیان در فیروزه عنوان شد.

در پایان این مراسم از 71 مدیر و معاون مدارس متوسطه، دبیران و هنرآموزان منتخب پایه دوازدهم مدارس شهرستان فیروزه با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار