همایش پیش‌اجلاس نماز در شهر کهک قم برگزار شد

قم (پانا) - همایش پیش‌اجلاس نماز با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز استان قم و مدیران شهرستان کهک در تالار امام علی(ع) فرمانداری کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیش‌اجلاس نماز در شهر کهک قم برگزار شد

همایش پیش‌اجلاس نماز با حضور مسئولان ستاد اقامه نماز استان قم، فرماندار، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مدیران شهرستان کهک و جمعی از دانش آموزان پیشتاز در تالار امام علی(ع) فرمانداری کهک برگزار شد.
در این همایش، «محمد خامه یار» رئیس ستاد اقامه نماز استان در رابطه با فواید نماز و توکل بر خدا سخنرانی کرد و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، دانش آموزان را به نماز خصوص نماز اول وقت دعوت کرد.
این همایش امروز سی آذر در تالار امام علی(ع) فرمانداری کهک با حضور امام جمعه شهر کهک حجت الاسلام والمسلمین صبوری فیروزآبادی، خامیار رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهجوری رئیس آموزش و پرورش، شکاری شهردار کهک و بقایی فرماندار کهک برگزار شد.
سپس حجت الاسلام صبوری امام جمعه کهک با اشاره به اینکه نماز از مهم ترین نشانه های یک کشور مسلمان است، گفت: ما باید هر کسی را در هر مرحله از نماز قرار دارد، یک قدم جلو بیاوریم و در هر حال خودمان را در نماز بیازماییم.
صبوری با اشاره به وضعیت نماز در کهک ادامه داد: باید با سازمان تبلیغات هماهنگی هایی صورت بگیرد تا نماز جماعت تبلیغ شود و افراد بیشتری در آن حضور پیدا کنند.
وی گفت: باید جلسه ای با رئیس آموزش و پرورش برگزار شود تا دانش آموزان بیشتری به سمت نماز بروند و اولیا، معلمان و امامان جماعت دعوت به نماز را به طور اصولی فرا بگیرند.
در ادامه، رحیمیان مربی و کارشناس ستاد اقامه نماز خاطراتی پیرامون نیکی با پدر و مادر و نماز اول وقت و زندگی نامه شهید حججی بیان کرد و در پایان، دانش آموزان حافظ قرآن مدرسه شهید صدر تقدیر شدند.
امضای تفاهمنامه پیوند مدرسه، مسجد و خانه بین امام جماعت روستای سیرو و مدیر مدرسه شهید فهمیده و نوحه خوانی ایام فاطمیه(س) توسط جعفری از معلمان کهک، بخش هایی از همایش بود.
خبرنگار دانش آموز: مهسا رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار