رئیس آموزش و پرورش اردکان مطرح کرد;

ضرورت تبلیغ نماز در بین دانش‌آموزان با روش‌های به‌روز و صحیح

اردکان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش اردکان در پیش‌نشست اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت نماز، تصریح کرد نقش مدارس در ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به نماز با روش‌های تبلیغی صحیح بسیار مهم و راهبردی است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تبلیغ نماز در بین دانش‌آموزان با روش‌های به‌روز و صحیح

ابوالفضل کارگر، رئیس آموزش و پرورش اردکان در مراسم اجلاس سراسری نماز با اشاره به تغییراتط که در چند نسل نه چندان دور و نسل جدید ایجاد شده، گفت: در نسل‌های گذشته اختلاف بین دو نسل بسیار کم بود به‌طوری که هر پدر و مادری با توجه به تجربه و آگاهی خودشان می‌توانستند با فرزندان خود ارتباط بگیرند و آن‌ها را تربیت کنند.

وی افزود: اما در نسل جدید این فاصله، زیاد و درک و تفاهم و ارتباط والدین با فرزندان سخت شده است و همین پدر و مادرها را نگران کرده است.

رئیس آموزش‌وپرورش اردکان درباره فضای مجازی و گسترش ابزار ارتباطی در بین دانش‌آموزان بیان کرد: سال ۱۳۹۸ آوردن موبایل به مدرسه غیرقانونی بود، اما با شروع وضعیت کرونایی و غیرحضوری شدن کلاس‌ها، حتی خود آموزش و پرورش برای دانش‌آموزانی که بضاعت مالی نداشتند، اقدام به خرید تبلت و موبایل کرد؛ ولی در این راستا هیچ سواد رسانه‌ای آموزش نداده‌ایم.

وی، با اشاره به تغییر شیوه‌های تربیتی خاطرنشان کرد: امروز یک پدر نمی‌تواند با زور و فشار فرزندش را مجبور به خواندن نماز کند، بلکه با نسلی جدیدی روبه‌رو هستیم که با انواع شبهات در فضای مجازی مواجه است و ترغیب و تشویق این نسل به نماز، شیوه و روش متفاوتی می‌طلبد.

ابوالفضل کارگر در پایان صحبت‌های خود به نقش مهم مدارس به ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به نماز با روش‌های تبلیغی صحیح تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار