فولادوند در کمیته پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد:

مقابله با سویه جدید بیماری با تزریق دز سوم واکسن کرونا

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش را حلقه واسط میان سیستم درمان و خانواده‌ها و دانش‌آموزان قلمداد و تاکید کرد باید تلاش کرد تا جمعیت دانش‌آموزی به طور کامل واکسینه شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مقابله با سویه جدید بیماری با تزریق دز سوم واکسن کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران جلسه هماهنگی کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در خصوص بازگشایی مداس برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در جلسه هماهنگی کمیته پیشگیری از بیماری کرونا در خصوص بازگشایی مداس که با حضور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی و تهران و حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با اشاره به زحماتی که کادر درمان در زمان پاندمی کرونا متحمل شده اند اظهار کرد: مجموعه کادر درمانی در ایام شیوع بیماری کرونا یار و یاور آموزش و پرورش بوده است و در بالاترین سطح با وزارت بهداشت و درمان همکاری داشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، آموزش و پرورش را حلقه واسط بین سیستم درمان و خانواده ها و دانش آموزان قلمداد کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا جمعیت دانش‌آموزی به طور کامل واکسینه شوند.

وی تردد و تراکم را از جمله مشکلات عمده در سطح شهر تهران و مدارس دانست و گفت: نباید ساده انگاری کنیم؛ تهران مقر فرماندهی است، اگر تهران آلوده شود و مشکل پیدا کند؛ سایر استان ها را نمی تواند مدیریت کند.

فولادوند با بیان اینکه نقشه ها و شرح وظایف همکاران فرهنگی و کادر اجرایی مدارس در دوران کرونا تغییر یافته است؛ آموزش در پیشگیری را از جمله اثرگذارترین موارد در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا قلمداد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ در خصوص تشکیل مستمر کمیته سلامت و ارسال محتواهای آموزشی در شبکه شاد؛ برای تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان تصریح کرد و گفت: مدیران مدارس در خصوص تکمیل و درج اطلاعات دانش آموزان در سامانه سنجش سلامت دانش آموزان، با جدیت اقدام کنند.

وی تزریق دز سوم واکسن کرونا را در جهت مقابله با سویه جدید این بیماری بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش همه امکانات خود را در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار