مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

دوره آموزشی توانمندسازی اعضای شوراهای آموزش و پرورش، فرصتی مغتنم برای اولویت بخشی به فعالیت‌هاست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دوره آموزشی توانمندسازی اعضای شوراهای آموزش و پرورش، این دوره را بهترین فرصت برای اولویت بخشی به فعالیت‌های جاری برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی توانمندسازی اعضای شوراهای آموزش و پرورش، فرصتی مغتنم برای اولویت بخشی به فعالیت‌هاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست دوره آموزشی توانمندسازی اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان با اشاره به توانمندسازی و بالابردن انگیزه در نیروی انسانی تصریح کرد: محور توسعه و تعالی آموزش و پرورش مشارکت است و مردم و بخش‌های غیردولتی به ویژه حوزه‌های اقتصادی، دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی پیوستگی عمیقی با نظام تعلیم و تربیت دارند.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، گفت: در جلب و جذب حداکثری، دولت به تنهایی متولی امر آموزش و پرورش نیست، بلکه همه ذینفعان در حوزه‌های برنامه ریزی، اجرا و نظارت مشارکت جدی دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: جلب همکاری هرچه بیشتر تمامی حوزه‌های تخصصی از ظرفیت‌های قانون شوراها به شمار می‌رود و آموزش و پرورش برای موثر بودن و برخورداری از بالندگی و پویایی نیازمند مشارکت همگانی و تبدیل شدن آموزش و پرورش به یک اولویت در گفتمان‌های رسمی و غیررسمی است.

سید مجتبی هاشمی در ادامه این نشست از همکار فرهنگی اندیمشکی، حسین اسدی که ارثیه پدری خود را صرف تهیه تبلت برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت کرده بود تقدیر کرد و افزود: روح بلند و همت والای شما می‌تواند الگویی برای همه مردم باشد و شما تصویر امیدبخشی از یک معلم دلسوز، فداکار و علاقمند به دانش‌آموزان ارائه کرده‌اید.

وی به نمایندگی از قریب به 46 هزار فرهنگی و بیش از 1 میلیون و 100 هزار دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران با اهدای لوح سپاس از این همکار فرهنگی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار