سپاهان فردا قهرمان نیم فصل می‌شود؟

تهران (پانا) - لیگ برتر والیبال مردان ایران فردا پس از 17 روز تعطیلی دوباره آغاز خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت‌ها در اصفهان به مصاف نماینده سیرجان می‌رود تا در صورت کسب حتی یک امتیاز، جشن قهرمانی نیم فصل بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان فردا قهرمان نیم فصل می‌شود؟

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه 28 آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان، گرگان و تهران پیگیری می‌شود.

این رقابت‌ها پس از تعطیلی 17 روزه (11 تا 27 آذر) به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، درحالی دوباره آغاز می‌شود که تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین جدول، میزبان نماینده سیرجان است.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل مسابقات تنها به یک امتیاز نیاز دارند و در جدال با دیگر تیم فولادی این رقابت‌ها به دنبال کسب دوازدهمین برد متوالی خود هستند تا با اقتدار و یک هفته زودتر قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند.

فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی نیز که با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه هشتم جدول است، به دنبال بهبود جایگاه خود و کسب ششمین پیروزی در این رقابت‌ها است. بنابراین جدال فولادی‌ها در هفته دوازدهم لیگ برتر جذاب خواهد بود.

شهرداری ارومیه اما با 9 برد، 26 امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جدول، تنها تیم امیدوار برای کسب مقام قهرمانی در نیم فصل است که هفته دوازدهم در سالن غدیر ارومیه میزبان لبنیات هراز آمل خواهد بود.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز که با هفت برد و 19 امتیاز در رتبه پنجم جدول هستند، رقابت نزدیکی با پیکان و راه‌یاب (سوم و چهارم جدول) دارند ولی در صورت واگذاری نتیجه در این هفته، شاید جایگاه پنجمی را نیز از دست بدهند.

از سوی دیگر تیم‌های پیکان تهران و راه‌یاب ملل مریوان در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان در بازی‌های خانگی به مصاف هورسان رامسر و شهرداری ورامین خواهند رفت و با توجه به امتیاز میزبانی و شرایط حریفان در جدول، برد پیکان و راه‌یاب دور از انتظار نیست.

تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گنبد نیز که به ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم جدول هستند، این هفته در بازی‌های خارج از خانه با مس رفسنجان و پاس گرگان دیدار خواهند داشت.

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان، تیم آذرباتری ارومیه (دو برد و هفت امتیاز) که در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود قطع همکاری کرد، با سرمربی و تفکرات جدیدی به مصاف سایپا (سه برد و 10 امتیاز) خواهد رفت.

این مسابقه جدال قعرنشینان است و هر دو تیم به دنبال پیروزی برای بهبود جایگاه خود هستند، بنابراین یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر سال 1400 خواهد بود.

** برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 15

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - فولاد سیرجان ایرانیان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

شهرداری ارومیه - لبنیات هراز آمل

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان - شهرداری ورامین

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان - شهداب یزد

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

پاس گرگان - شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

پیکان - هورسان رامسر

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18

آذرباتری ارومیه - سایپا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار