میکاییل باقری:

با روحیه جهادی می توان اخلاق و معنویت را در جامعه ترویج کرد

بوشهر (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت با داشتن نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی، زمینه هر چه بیشتر اخلاق و معنویت را می‌توان در جامعه گسترش داد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
با روحیه جهادی می توان اخلاق و معنویت را در جامعه ترویج کرد

میکائیل باقری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: جشنواره مفلحون با نیت شناسایی، معرفی و تجلیل از مدرسه‌ها و آموزش و پرورش‌های موفق مناطق مختلف در حوزه امر به معروف برگزار و ۹۹ مدرسه و ۹۹ آموزش و پرورش به دبیرخانه معرفی شدند.

باقری گفت: آموزش و پرورش زیربنای مهم توسعه و پیشرفت یک جامعه است. در راستای پاسداشت ترویج و تبلیغ فعالیت های قرآنی در مدارس باید گام های اساسی برداشت.

وی تاکید کرد: با داشتن نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی زمینه هر چه بیشتر اخلاق و معنویت را می‌توان در جامعه گسترش داد.

باقری گفت: تشکیل قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور راه اندازی، کانال‌های تخصصی این نوع فعالیت ها در شبکه دانش آموزی شاد فرصت مغتنمی بوجود آورده است تا خدمت بیشتری به دانش آموزان صورت گیرد.

باقری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت و گفتمان های دینی در نظام تعلیم و تربیت بسیار تاثیرگذار است. دانش آموزان از این سرچشمه های تعلیم و تربیت در زندگی برای رسیدن به کمال مطلوب بهره می گیرند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

باقری تصریح کرد: یکی از فریضه های حیات‌بخش که موجب کاهش مفاسد اجتماعی و اقتصادی می‌شود، عملی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

باقری گفت: هدف از برگزاری جشنواره مفلحون ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس و اداره ها است تا با روحیه تحول خواهی و تحول آفرینی بتوان گام های موثری برداشت.

باقری خاطرنشان کرد: امسال هم مسابقات در قالب 9 رشته و در 15 سطح برگزار می شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: اختتامیه جشنواره کشوری مفلحون در بوشهر با سطح کیفی بالا برگزار شد که از کلیه دست اندرکاران آن تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار