ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی مفلحون در بوشهر تشکیل شد

بوشهر(پانا)- ستاد برنامه‌ریزی و هماهنگی جشنواره کشوری مفلحون در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی مفلحون در بوشهر تشکیل شد

علیمراد کرمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی مفلحون ضمن قدردانی از حسن اعتماد معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به این استان اظهار کرد: جشنواره‌های متعددی در سطح استان و کشوری برگزار می شود و جشنواره مفلحون یکی از مهمترین و برجسته ترین جشنواره هایی است که با هدف گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با محوریت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و بصورت کشوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: استان بوشهر همواره در بحث امر به معروف و نهی از منکر از استانهای پیشرو در سطح کشور بوده است.

علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر دبیر جشنواره ملی مفلحون با ذکر آیات شریفه قرآن کریم در بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت: به استناد آیات قرآن کریم امت اسلامی بهترین اُمت از میان همه اُمتها هستند چرا که امر به معروف و نهی از منکر می کنند و از میان همین اُمت مسلمان باز عده ای هستند که خود را موظف می دانند که امر به معروف و نهی از منکر کنند و اینها گروه مفلحون یا همان رستگاران هستند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در مرحله بعد خداوند می فرماید: کسانی که ما به آنها حاکمیت داده ایم باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

علی موحدی، دبیر جشنواره مفلحون بیان کرد: استان بوشهر میزبان پایگاه کشوری امر به معروف و نهی از منکر در حوزه آموزش و پرورش است و جشنواره ملی مفلحون نیز در همین رابطه برگزار می شود.

موحدی در پایان گفت: جشنواره مفلحون با هدف انتخاب مدارس فعال، ادارات آموزش و پرورش برتر، پردیس‌های موفق و کانون‌های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآنهای فعال انتخاب خواهند شد.

در ادامه اعضاء ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار