معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهریار:

کارنامه پرورشی برای دانش‌آموزان ایجاد انگیره می‌کند

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار در مراسم تقدیر از منتخبین استانی جشنواره پنجره‌های امید و هم‌اندیشی نحوه نظرسنجی آثار راه یافته به مرحله کشوری، به در نظر گرفتن کارنامه پرورشی برای دانش‌آموزان برای ایجاد انگیزه در آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه پرورشی برای دانش‌آموزان ایجاد انگیره می‌کند

امین نوروزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار گفت: شرکت در فعالیت های پرورشی مدارس، مهارت زندگی اجتماعی دانش آموزان را بالا می‌برد؛ اکثر کسانی که در دوران کودکی و نوجوانی در بخش های پرورشی مدارس فعال هستند، قطعا در آینده جز افراد اجتماعی جامعه می‌شوند.

نوروزی ادامه داد: یکی از ایده های درخشانی که می‌توانیم به آن بپردازیم و در سطح جامعه آن را عملی کنیم، در نظر گرفتن یک کارنامه پرورشی است که می‌تواند حاوی مجموع نمرات فعالیت های فرهنگی هنری و پرورشی دانش‌آموزان باشد که باعث جذب دانش آموزان جهت فعال بودن در مسائل پرورشی و فرهنگی در مدارس می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهریار افزود: معلمین و مربیان از درخشش دانش آموزان لذت می‌برند و موفقیت دانش آموزان در سطح منطقه موفقیت همه ما است و تلاش می‌کنند، در کنار علم آموزی، درس و آموزش، هر دانش آموزی در هر بخشی از فعالیت های فرهنگی و پرورشی که مهارت دارد بهترین خود را رقم بزند.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین جوینده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار