معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

یک مربی و تسهیل‌گر‌ خوب موجب رشد افراد خواهد شد

کلات (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی در جشن ستارگان شهرستان کلات گفت یک مربی و تسهیل‌گر‌ خوب موجب رشد افراد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
یک مربی و تسهیل‌گر‌ خوب موجب رشد افراد خواهد شد

حسین شادکام تربتی، در جشن ستارگان شهرستان کلات گفت: یک مربی و تسهیل گر‌ خوب موجب رشد افراد خواهد شد و امروز کسب این موفقیت ها و رسیدن دانش آموزان به قله های رفیع، توسط شما مربیان عزیز صورت گرفته است. کارهای فرهنگی که در درون مدارس انجام می شود را مختص به نخبه ها و دانش آموزان برجسته قرار ندهیم، بلکه چتر شناسایی افراد را در‌ مدرسه گسترده کرده تا چهره های جدید شناسایی شوند و زمینه رشد آنها نیز فراهم شود.

وی افزود:خوشبختاته امروز شهر کلات پر از ستاره هایی است که باید آنها را به خوبی شناخت و رشد داد. شما نخبگان عزیز اولین کاری را که باید انجام دهید، شکرگزاری از خداوند‌ متعال و احترام به پدر و مادر و بزرگان است تا خداوند متعال نیز به نعمت هایی که به شما داده برکت دهد.

شادکام در جمع دانش آموزان و فرهنگیان نخبه شهرستان کلات اظهار کرد: امروز که شما دانش آموزان عزیز به عنوان یک نخبه شناخته شده اید، باید فروتن، متواضع و شکرگزار باشید و این نعمت و اعتباری که خداوند به شما داده را به دیگران نیز انتقال دهید تا سایرین بتوانند از اطلاعات شما استفاده و بهره ببرند. نگاه جامعه به شما عزیزان از امروز متفاوت است، چرا که شما اینک دارای یک نقش الگویی هستید، قدم هایتان را به اشتباه برندارید، اگر کاری را به اشتباه انجام دهید در جامعه بزرگنمایی خواهد شد.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان بیان کرد: کاری که همکارانمان امروز در شهرستان کلات انجام دادند قطعا اسباب رسیدن دانش آموزان به وضعیت و موفقیت های عالی و آغاز یک حرکت رو به رشد و متعالی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار