برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان آستانه اشرفیه

رشت (پانا) - پیش اجلاسیه نماز، همراه با افتتاحیه طرح مصباح الهدی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه  نماز  در شهرستان آستانه اشرفیه

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ پیش اجلاسیه نماز، همراه با افتتاحیه طرح مصباح الهدی (امام شناسی)، در اولین روز از هفته گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان، این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است. پش اجلاسیه نماز استان به منظور تبادل تجربیات، تقدیر از عملکرد فعالان حوزه ی نماز در حوزه ی آموزش و پرورش و فراخوان سی امین اجلاس سراسری نماز (بخش دانش آموزی) با موضوع پیوند مدرسه، خانه، مسجد و نماز و ارایه راهکار های علمی و عملی برای اقامه نماز در مدارس، در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر شهرستان آستانه اشرفیه با حضور مهمانان استانی، شهرستانی، دانش آموزان و فرهنگیان محترم به اجرا در آمد.

در این مراسم پرفسور کرمی استاد تمام دانشگاه بقیه الله (عج) درباره اهمیت جایگاه نماز در اسلام و لزوم ترویج آن در بین نسل جوان جامعه که ضامن سلامت روحی و روانی آنان خواهد بود به ایراد سخنانی پرداخت.

عباسی غریب معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز در تبیین طرح مصباح الهدی عمل به سیره و روش عملی امامان بزرگوار به ویژه امام حسن مجتبی علیه السلام که استان گیلان در سال جاری تحصیلی متولی معرفی این امام معصوم (ع) است را، ضامن داشتن یک زندگی سعادتمندانه و توام با معنویت دانست. در این مراسم از دانش آموزان منتخب مصباح الهدی در سال 99-400 با تقدیم هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار