حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا:

هواداران نگران دور شدن پرسپولیس از صدر جدول نباشند؛ این تیم به جایگاه خودش برمی‌گردد

وزارت ورزش سریع‌تر تکلیف مدیریت پرسپولیس را مشخص کند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دور شدن این تیم از صدر جدول موقتی است و به زودی باز هم شاگردان یحیی گل محمدی صدرنشین لیگ برتر خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
هواداران نگران دور شدن پرسپولیس از صدر جدول نباشند؛ این تیم به جایگاه خودش برمی‌گردد

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا، درباره توقف پرسپولیس مقابل هوادار تهران در هفته نهم لیگ برتر و دور شدن این تیم از صدر جدول رده‌بندی گفت: «پرسپولیس بازیکن‌های جدیدی را جذب کرده و تا زمانی که این بازیکن‌ها با تیم به هماهنگی کامل برسند نیاز به گذر زمان است اما جای نگرانی ندارد و به زودی مشکلات فنی رفع خواهد شد و پرسپولیس در همان مسیری که پنج سال متوالی قرار داشت و توانست قهرمان شود قرار می‌گیرد. تیم هر چند مقابل استقلال و هوادار به 3 امتیاز نرسید و از بالای جدول کمی فاصله گرفت اما این فاصله زیاد نیست و یک برد و باخت قطعا جای تیم‌ها را در بالای جدول تغییر خواهد داد.»

وی ادامه داد: «اینکه تیم نتوانسته تا به اینجای لیگ برتر خواسته هواداران را برطرف کند برکسی پوشیده نیست اما باز هم تاکید می‌کنم مرور زمان باعث خواهد شد تا تیم به شرایط خوبی که داشته برگردد و روی نوار نتیجه گرفتن بیافتد. فراموش نکنیم زمان سرمربیگری کالدرون هم پرسپولیس در مقطعی همین وضعیت را داشت اما سریع خودش را جمع کرد و در همان سال توانست قهرمان نیم فصل شده و در نهایت قهرمان لیگ برتر شود. اختلاف امتیازها در نیمه بالایی جدول آنقدر کم است که هر اتفاقی در هفته دهم این جدول را تغییر خواهد داد.»

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم گفت: «به هر حال پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکن‌های بزرگی مانند حسین کنعانی‌زادگان و احمد نورالهی را از دست داده اما مرور زمان باعث شده که جای خالی این دو نفر به مرور پر شود. اگر بازی هوادار را فاکتور بگیریم در هفته‌های ابتدایی می‌دیدیم که تیم چقدر راحت گل می‌خورد اما الان کمی وضعیت بهتر شد و به غیر از بازی هوادار ما در 3 بازی دیدیم که خط دفاع و دروازه تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. این یعنی علی نعمتی که تازه به تیم اضافه شده توانسته است با بازیکنان هماهنگ شود و وضعیت سر و سامان پیدا کند.»

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس در واکنش به نارضایتی هواداران از نقل و انتقالات صورت گرفته در تابستان گفت: «برای حضور موفق در نقل و انتقالات نیاز به منابع مالی دارد و با توجه به پول است که شما می‌توانید برای خرید بازیکن اقدام کنید. تابستان هم با مشکلاتی که در پرسپولیس طی سال‌های اخیر ایجاد شده پول زیادی در باشگاه نبود که بتوانند مثل برخی تیم‌ها هزینه کند. متاسفانه مشکلاتی که برای پرسپولیس درست کرده‌اند دامن تیم را گرفته و در نهایت هوادار را آزار می‌دهد. از سمت دیگر دو بازیکن تاجیکستانی هم که جذب شده‌اند هنوز به علت بسته بودن پنجره نتوانسته‌اند برای تیم به میدان بروند.»

خان محمدی در پایان درباره نامشخص بودن وضعیت مدیریتی در باشگاه پرسپولیس گفت: «همه نتایج این سردرگمی مشخص است و نیاز به بازگو کردن نیست. تنها چیزی که می‌توان گفت این است که امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع‌تر وضعیت مدیریت باشگاه را مشخص کند و مدیرعامل جدید معرفی شود تا این وضعیت تمام شده و مشکلاتی که به وجود آمده حل شود. اگر قرار است مجید صدری مدیرعامل شود که خودش هم باید بداند تا برای کارها برنامه‌ریزی کند، اگر هم قرار است فرد جدیدی معرفی شود این همه تاخیر یعنی مشکلی وجود دارد که نمی‌توانند مدیرعامل را معرفی کنند»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار