مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد:

همکاری مجید مجیدی با کانون منجر به جذب اعتبارات در بخش فیلم شده است

تهران (پانا) – «مهدی علی اکبرزاده» در حاشیه برگزاری بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از حضور و همکاری دو فرد اثرگذار در کانون و جذب اعتبارات خوب در حوزه فیلم سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری مجید مجیدی با کانون منجر به جذب اعتبارات در بخش فیلم شده است

بخش مهمی از قصه‌گویی تصویرگری است اما بخش عمده تصویرگران فعالیت‌هایشان را در خارج از کشور انجام می‌دهند و نویسنده‌های شاخص عنوان می‌کنند که تصویرگران شاخص عموماً در دسترسشان نیستند چون در خارج از مرزها دریافتی‌های بهتری دارند. این آژیر خطری برای تصویرگری در حوزه ادبیات و کتاب است.
علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره این موضوع گفت: «تصویرگری در این جشنواره حضور ندارد چون این نوع فعالیت مربوط به کار انتشاراتی‌هاست اما ما جلساتی با دوستان تصویرگر داشته‌ایم. اینکه تصویرگران متعهد به نوع سبک‌هایی هستند که باید انجام شود باید بررسی شود.»
وی افزود: «برای ما تأثیرگذاری افراد در حوزه‌های مختلف از تصویرگری مهم است برای مثال در حوزه هنرهای نمایشی حضور چهره‌های شاخصی چون مجید مجیدی و اعلا بسیار اثرگذار بوده است. با توجه به اینکه کانون بخش‌های مختلفی دارد این چهره‌ها با بخش‌های مختلف کانون ارتباط گرفته‌اند و اثرات خوبی بر عملکرد کانون داشته‌اند. برای مثال بخش فیلم کانون با آقای مجیدی ارتباط خوب گرفته‌اند و همین منجر به جذب اعتبارات خوب در این حوزه شد و درزمینهٔ شعر هم آقای اعلا اثرگذار هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار