دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات با پرستاران بیمارستان امام حسن مجتبی

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه جمعی از همکاران اداری این مدیریت و دانش‌آموزان با پرستاران بیمارستان امام حسن مجتبی دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات با پرستاران بیمارستان امام حسن مجتبی

صبح امروز شنبه بیستم آذر ماه۱۴۰۰، رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات به همراه جمعی از همکاران اداری این مدیریت و دانش آموزان آموزشگاه دخترانه شهید حبیبی، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در‌ بیمارستان امام‌حسن مجتبی (ع) حضور یافته و ضمن عرض خداقوت، این روز را به پرستاران این مجموعه تبریک عرض کرد.

رمضان پروانه در این دیدار سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم،حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)که به نام روز پرستار نامگذاری شده است را فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری‌ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران و مدافعان سلامت دانست و افزود: این روز، روز جاری عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیت است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات ضمن تبریک میلاد باسعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت که در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم، بخصوص در ایام‌ شیوع ویروس کرونا می کوشند، از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار