مدیر آموزش پرورش  کاشمر:

اولین وظیفه ما توجه به سلامت روحی و جسمی دانش آموز است 

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشمر در کانون عاطفه  گفت اولین وظیفه به عنوان دانش‌آموز، معلم ، ولی دانش‌آموز و متصدیان امر آموزش، توجه داشتن به سلامت روحی و جسمی دانش‌آموز است و باید همه‌ فعالیت‌ها رعایت مسایل بهداشتی را در بر داشته باشد. 

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین وظیفه ما توجه به سلامت روحی و جسمی دانش آموز است 

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جمع اعضای انجمن قرآن و عترت در محل کانون عاطفه شهرستان گفت: کرونا قریب به دو سال است که خودش را بر جهان مسلط کرده است و همه فعالیت ها را تحت تاثیر خودش نیز قرار داده است. اولین کاری که برای جلوگیری از شیوع بیماری توصیه شد تعطیل شدن کانون های جمعیت بود، یکی از این کانون ها مدارس بود که فعالیتشان به صورت حضوری ممنوع شد.
طاهریان در ادامه گفت: فعالیت مجازی مدارس باعث روحیه کسل کننده، جو دلگیرکننده، ناراحتی های عاطفی و آسیب های روانی بین دانش آموزان شده است. اولین وظیفه ما به عنوان دانش آموز، معلم، ولی دانش آموز و متصدیان امر آموزش، توجه داشتن به سلامت روحی و جسمی دانش آموز است و باید همه‌ فعالیت های ما رعایت مسایل بهداشتی را در بر داشته باشد.
خانواده ها نیز باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود بکنند، به عنوان مثال دانش آموز در فضای مجازی محدود باشد.

وی افزود: دانش آموزان باید با فضای آموزشی و با ابزار آموزشی آشنا باشند و ابزار آموزشی لازم را در اختیار داشته باشند. اگر به روش آموزش مجازی نتوانیم آموزش را ارائه دهیم باید به روش های دیگر نظیر جزوات آموزشی، تلفنی و روش های مختلف معمول در 23 ماه گذشته و بر اساس نیاز دانش آموزان پیگیر امر آموزش باشیم. معلمان نیز باید توانمندی لازم برای تدریس مجازی را کسب کنند و هر روز خودشان را به روز کنند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: خوشبختانه تا به حال 96 درصد از همکاران و 87 درصد از دانش آموزان واکسینه شدند.
عده ای دیگر هم به خاطر توصیه های بهداشتی و مشکلات از این نظر نمی‌توانستند دز واکسن خود را دریافت کنند.

خبرنگار: سید سجاد مصطفوی شهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار