زمان اعلام نتایج آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - مسؤول برگزار کننده آزمو‌ن‌های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع طی دو زمان متفاوت برای گروه‌های شرکت کننده خبر داد و گفت نتایج آزمون روز دوشنبه 22 آذر ماه جاری اعلام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زمان اعلام نتایج آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، مسؤول برگزار کننده آزمون های دانشگاه از برگزاری آزمون جامع امروز طی دو زمان متفاوت خبر داد و گفت: به منظور آرامش و همچنین سهولت دسترسی شرکت کنندگان به سامانه، این آزمون طی دو زمان متفاوت بین ساعات 10 تا۳۰ :11 دقیقه صبح و 13 تا 14:30 دقیقه برای دو گروه مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده 28 برگزار شد.

کچوئیان، مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون جامع امروز را 35 هزار و 83 تن اعلام و اظهار داشت: آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با مدت زمان پیش بینی شده 90 دقیقه برای جمعیتی بالغ بر 16 هزار و 488 تن و آزمون مهارت آموزان ماده 28 ورودی سال 99 و جاماندگان سال های قبل نیز به مدت 90 دقیقه برای تعداد 18 هزار و 595 نفر شرکت کننده برگزار شد.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون های جامع ماه های شهریور و مرداد گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده عصر امروز، شرکت کردند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، شرکت کلیه افرادی را که با کسب نمره های قبولی از دروس کارآموزی و فرهنگی موفق به کسب نمره کل 650 و یا بالاتر نشده بودند، در آزمون برگزار شده صبح امروز ضروری خواند و گفت: همه افرادی که بنا به دلایل متعدد در آزمون های برگزار شده دوره های قبل نیز شرکت نکرده و یا غایب بوده اند، موظف به شرکت در آزمون جامع امروز بوده اند.

این مقام مسؤول، با تشکر از رئیس دانشگاه فرهنگیان، حامی و پشتیبان برگزاری آزمون های دانشگاه، تلاش و فعالیت همکاران حراست، مرکز هوشمندسازی، حوزه های ریاست، روابط عمومی، رفاه و پشتیبانی، آموزش، فرهنگی، نظارت و مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان را در ستاد و صف قابل قدردانی خواند و خاطر نشان کرد: تنها منبع اعلام نهایی نتایج آزمون بعد از تایید رئیس دانشگاه، سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان است.

کچوئیان، تصریح کرد: نتایج آزمون روز دوشنبه 22 آذر ماه جاری از طریق سامانه مروارید اطلاع رسانی خواهد شد، شرکت کنندگان در آزمون می توانند روز دوشنبه از ساعت 15 با ورود به این سامانه و با کد 7 هزار نتایج آزمون را دریافت کنند.

مسؤول برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، در پایان با اشاره به برگزاری آزمون چند گزینه ای و مهلت در نظر گرفته شده بیش از دو و نیم برابر زمان استاندارد پاسخگویی به سؤالات و همچنین تصحیح الکترونیکی اوراق، برگزاری آزمون را در بالاترین حد استاندارد اعلام و یادآور شد: افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون نشوند، می توانند به عنوان آزمون جبرانی با سری چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار