گزارش استانداری زنجان از 100 مورد نقص و تخلف از شهرداری خرمدره

ز️نجان (پانا) - رئیس شورای شهر خرمدره از بیش از 100مورد کاستی و نقص و تخلفات و... در شهرداری خرمدره خبر داد .

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
گزارش استانداری زنجان از 100 مورد نقص و تخلف از شهرداری خرمدره

رئیس شورای شهر خرمدره گفت: 100 مورد کاستی و نقص و تخلفات و... از شهرداری خرمدره توسط استانداری به ما ارسال شده و تمامی موارد را بند به بند در جلسه شورا برای اطلاع تمامی اعضا قرائت کرده ام.

عین الدین رجبی در رابطه با انتخاب شهردار گفت: شورای شهر نمی تواند یک سویه عمل کند. نباید شخص محور باشیم ما به‌دنبال خدمت به شهر و انتخاب شهردار قوی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: 4 ماه است انتخاب شهردار را دنبال می‌کنیم و این مسئله از دو حالت خارج نیست. یا حکم آقای نوری آرا زده می شود یا نمی شود. اگر حکم وی صادر شود باید تمام کم و کاستی ها را انجام دهد و به شدت کارها را از شهردار پیگیری خواهیم کرد و اگر هم حکم وی زده نشد گزینه های دیگری برای شهرداری خرمدره وجود دارد.

رجبی در ادامه افزود: در این مدت چند ماه فعالیت های زیادی توسط شورا و شهرداری انجام شده است که روند خدمت رسانی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی در خصوص عدم حضور دیگر اعضای شورای شهر در جلسه گفت: تمامی اعضا برای حضور در نشست اطلاع رسانی شده بودند، البته حضور آنها به صورت کاملا اختیاری قید شده بود. زیرا عموما در نشست های خبری رئیس شورا و سخنگوی شورا حضور دارند.

در این نشست کمال اسدی و اکرم مولایی در خصوص عملکرد شورا در این مدت گزارشاتی ارائه کردند.

خبرنگار: محمدحسین و سلوانا داداشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار