معاون استاندار زنجان:

رسانه‌ها بازوی اصلی جامعه و واسطه میان حاکمیت و مردم هستند

زنجان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت مطبوعات و رسانه‌ها یکی از بازوهای اصلی جامعه بوده و واسطه‌ای میان حاکمیت و مردم هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها بازوی اصلی جامعه و واسطه میان حاکمیت و مردم هستند

ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها واسطه‌ای میان حاکمیت و مردم بوده و در راستای تقویت ذهینت مردم بسیار موثر هستند.

وی با اشاره به امیدبخش بودن رسانه‌ها خاطرنشان کرد: ترکیب شورای اطلاع‌رسانی، جایگاه حاکمیتی است که در بحث نظارت‌ها، نقدها و اقداماتی که باید منجر به اطلاع‌رسانی شود، نقش دارد.

رفیعی افزود: مطبوعات و رسانه‌ها یکی از بازوهای اصلی جامعه بوده که از این بستر و ظرفیت باید استفاده مطلوبی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به گذشت یک سال از فعالیت دولت سیزدهم گفت: در زمان تحویل دولت سیزدهم در شرایط سختی مانند بحث تورم، بدهی و سایر مشکلات قرار داشتیم.

وی تصریح کرد: دولت با اقدامات زیرساختی مانند عدم استقراض از بانک مرکزی، حذف ارز ترجیحی و اصلاح فرآیند توزیع عادلانه یارانه‌ها توانست این مشکلات را برطرف کند.

طرح مدیریت و تولید محتوای امیدبخش در فضای مجازی و تقویت فرآیند اطلاع‌رسانی در پورتال استان زنجان در جلسه امروز شورای اطلاع‌رسانی استان مورد بحث قرار گرفت همچنین اینطور عنوان شد که یکی از مشکلات رایج در امر خبر و اطلاع‌رسانی، برقراری ارتباط با مخاطب است که از نادیده گرفتن در تحقق و تجسم‌ها نشأت‌گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار