مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد:

حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در صنایع تولیدی

تبریز (پانا) - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید از نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار که در سازمان جهاد کشاورزی استان برپا شده بود، بر بازاریابی محصولات تولیدی و کشاورزی زنان و حمایت از زنان کارآفرین و فعال سرپرست خانوار در زمینه‌های صنایع تولیدی و تبدیلی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در صنایع تولیدی

رقیه صادق زاده، از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان، کارآفرینی برای زنان، ارائه تسهیلات به زنان روستایی و شهری سرپرست خانوار و برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی در راستای کاهش مشکلات زنان در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
وی همچنین خواستار حمایت مسئولان در خصوص بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات زنان و احداث بازارچه های دائمی برای فروش محصولات آنان شد و اجرای طرح‌‌های توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را از اولویت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری دانست.
در این بازدید، زنان کارآفرین سرپرست خانوار، مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی از جمله بازاریابی، صادرات، تسهیلات، صدور مجوز و فضای کارگاهی بیان کردند.
گفتنی است در این نمایشگاه که تا روز پنجشنبه ۱۸ آذر جهت بازدید و خرید عموم دایر است 20 غرفه از محصولات تولیدی 25 نفر از زنان سرپرست خانوار از شهرستان‌های تبریز و ملکان برپا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار