معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی:

بهترین عبادت، خادم قرآن بودن است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بهترین عبادت را خدمت به قرآن دانسته و این امر را لازمه خدمت در راه خدا و دین برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین عبادت، خادم قرآن بودن است

طاهر علمی در جلسه ستاد اجرایی اجلاس سراسری نماز دانش آموزی و پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن کشور گفت: با نگاهی ار ته دل و نیت قرآنی در زمینه های مختلف، این اجلاس را اجرا می‌کنیم. ترس از اجرای 5 برنامه همزمان کشوری به احترام قرآن و خدمت به آن از ما دور است.

وی افزود: موضوع دوم منت است، کاری که برای خداست شامل هیچ گونه منتی نمی شود. سومین مورد پشیمانی است. اراده و همت ما با قبول ۵ برنامه تقویت شده و نه تنها پشیمان نیستیم بلکه درظرفیت استان جریان سازی شده و به بهترین شکل ارائه می شود. بر این اساس چهارمین موضوع از خدمت خستگی ناپذیر در راه خداوند است. انسان جز محصول کوشش خود نیست و این عبارت است که بهترین عبادت، خادم بودن برای قرآن است.

علمی با بیان این که آذربایجان شرقی عالم پرور و شهید پرور است، گفت: بهترین علما همواره از استان آذربایجان شرقی بوده اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آخر اظهار کرد: قرآن، محور اتحاد همه‌ انسان‌ها و مسلمانان است. از اول مهر ماه بیش از ۲۰۰ نشست و گفتمان از وزارت تا مناطق و نواحی استان ها را داشته ایم و این موضوع نشان دهنده جریان سازی در این زمینه است. مدارس و معلمان و تمامی افراد شاغل در آموزش و پرورش به وظایف خود در این زمینه عمل کرده و این اجلاس برای استان آذربایجان شرقی است؛ تنها استانی که نهضت خیرین نماز خانه‌ساز را راه انداخته و در بحث حفظ جز سی بیش از ۲۳۰ هزار نفر شرکت کننده وجود دارد، استان آذربایجان شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار