نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می‌زد

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران معتقد است دو تیم پرهوادار فوتبال ایران عملکرد خوبی در دربی 97 نداشتند.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می‌زد

به گزارش مهر، حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر روز شنبه ۱۳ آذر با قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این بازی گفت: متأسفانه هواداران بازی جذابی را ندیدند. این بازی از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت و باعث شد تا هیچ یک از تیم‌ها نتوانند عملکرد قابل قبولی از خود داشته باشند. خلاقیتی در این فوتبال شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: واقعاً از لحاظ فنی چیزی نمی‌توان درباره این مسابقه گفت. هیچکدام از تیم‌ها خوب نبودند که بخواهیم آنها را بررسی کنیم!

نصرتی تصریح کرد: تاکتیک‌های دو تیم نشان می‌دهد هر دو به دنبال کسب نتیجه تساوی بودند. هرکدام از تیم‌ها دنبال این موضوع بودند که از اشتباهات فردی استفاده کنند و بخواهند گل بزنند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران افزود: بدون شک استرس در دربی خیلی بالاست. همین موضوع روی فوتبال دو تیم هم تأثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم هیجانات کاذب در بازی موج می‌زد و عملکرد فردی هر یک از بازیکنان نصف همیشه هم نبود.

نصرتی درباره عدم حضور تماشاگران و تأثیر آن گفت: مردم علاقمند به فوتبال داریم. نباید آنها را که سرمایه واقعی هستند از فوتبال گرفت. بدون تماشاگر، فوتبال مریض است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار