روند تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر امید‌بخش است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر اعلام کرد بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر که با 35 هزار مترمربع زیر بنا در 4 طبقه در دست احداث است، علاوه بر مردم اسلامشهر نیازهای درمانی و بهداشتی ساکنان جنوب غرب استان تهران را پاسخگو خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
روند تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر امید‌بخش است

مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در جریان بازدید از بیمارستان در دست احداث 400 تختخوابی اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی اعتبار قابل توجهی از سوی سازمان برنامه و بودجه به کارفرمای این پروژه پرداخت خواهد شد که همین امر به افزایش سرعت عملیات اجرایی منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بررسی بودجه سال 1401 بزودی در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد، افزود: تلاش خواهیم کرد تا در بودجه سال آتی نیز اعتبار مناسبی به پروژه بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر اختصاص یابد تا پایان سال آینده شاهد اتمام آن باشیم.

همچنین در ادامه حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از پیگیری‌های ارزشمند نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر که با 35 هزار مترمربع زیر بنا در چهار طبقه در دست احداث است، علاوه بر مردم اسلامشهر نیازهای درمانی و بهداشتی ساکنان جنوب غرب استان تهران را پاسخگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این پروژه با بیش از 62درصد پیشرفت فیزیکی یکی از پروژه‌های مهم عمرانی استان تهران به شمار می‌رود، بیان کرد: طبق بازدیدی که صورت گرفت روند تکمیل این بیمارستان امیدبخش است و هم‌اکنون روزانه 180 نفر در این پروژه عظیم مشغول کار هستند.

حبیبی با بیان اینکه مردم اسلامشهر در حوزه سلامت به راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان400 تختخوابی امید بستند، خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در روند احداث این بیمارستان استفاده خواهد شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار