مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :

برقراری عدالت آموزشی با اهدای1126دستگاه تبلت و موبایل به دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - اگر در شرایط عادی یک دولت می‌خواست زیرساختی را برای یک شبکه مجازی ایجاد کند بسیار سخت بود لیکن پیام‌رسان شاد توسط آموزش و پرورش ایجاد شد و در فضای آموزشی به صورت مجازی توانست جوابگوی ۱۵ میلیون مخاطب در کشور باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برقراری عدالت آموزشی با  اهدای1126دستگاه تبلت و موبایل به دانش‌آموزان

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای اداری که در فرمانداری اسلامشهر برگزارشد،در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل، ۳۶۰۰۰ نفر شهدای دانش‌آموز و تبریک دهه کرامت از کلیه دستگاه‌های اداری شهرستان که آموزش و پرورش را در موارد گوناگون یاری کردند و خصوصا"امام جمعه شهرستان اسلامشهر که در مراسمات در کنار دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار داشتند تجلیل بعمل آورد.

او گفت: با توجه به حضور ۳۵ ماهه من به عنوان مدیر در آموزش و پرورش اسلامشهر و ارائه خدمت به مردم توانستیم در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین اقداماتی را انجام دهیم.

بنار با اشاره به عملکرد شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال 99 به نسبت سال نود وهشت افزایش ۲۷ درصدی رتبه‌های سه رقمی کنکور را داشتیم و ادامه داد، اگر در شرایط عادی یک دولت می‌خواست زیرساختی را برای یک شبکه مجازی ایجاد کند بسیار سخت بود لیکن پیام‌رسان شاد توسط آموزش و پرورش ایجاد شد و در فضای آموزشی به صورت مجازی توانست جوابگوی ۱۵ میلیون مخاطب در کشور باشد.

او افزود: ما هم در راستای اجرای هرچه بهتر تدریس جهت دانش‌آموزان 14 استودیو در چهارده نقطه شهرستان راه‌اندازی کردیم و در بخشی دیگر از فعالیت‌های خود،پویش سراسری آجر با آجر را از مبالغ پایین تا بالا جهت کمک به ساخت مدارس با حضور ۳۷ هزار نفر دانش‌آموز، اولیاء و فرهنگیان اجرا کردیم،

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی 1126دستگاه تبلت و موبایل به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین و همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

بنار اظهار کرد: در سال‌های گذشته ۵۰ فقره املاک فاقد سند صاحب سند شدند و در کنار آن اعطای وام به فرهنگیان از طریق صندوق اداره آموزش و پرورش و همکاری بانک ملی را داشتیم.

او تأکید کرد: در سال گذشته ۱۵ مدرسه جدید افتتاح شد و تعدادی از مدارس نیز در تابستان 1400 افتتاح خواهدشد و با توجه به همکاری خوب مسئولان استانی و محلی ،مدارس مشارکتی و خیری را ایجاد کردیم و در کنار آن در مدارس طرح‌های بازسازی ، آسفالت و رسیدگی به وسائل گرمایشی مدارس را نیز داشتیم .

او بیان کرد: از جمله دیگر فعالیت‌های اجرایی ما در درون فضاهای آموزشی اجرای طرح توسعه را داشتیم که مقداری از حیاط مدرسه برای فضای کلاس‌های آموزشی اختصاص یافت و در کنار آن بهینه‌سازی فضاهای آموزشی را هم اجرا کردیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: از جمله افتخارات آموزش و پرورش اسلامشهر می‌توان به کسب رتبه اول استانی شورای آموزش و پرورش ،رتبه اول فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی،فرهنگی و هنری و رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی، نماز و نیز اشاره کرد.

بنار تأکید کرد: از دیگر افتخارات ما این است که پس از گذشت ۴۰ سال آموزش و پرورش اسلامشهر صاحب هنرستان تربیت‌بدنی دختران و پسران شد که هنرستان دختران افتتاح شد و هنرستان پسران در حال افتتاح است و حدود ۳ میلیارد تومان هم از اعتبارات استانی و منطقه‌ای برای تجهیز وسایل ورزشی در مدارس اختصاص دادیم .

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار