سخنگوی دولت در نشست خبری:

دولت اجازه نمی‌دهد مردم در فشار قرار گیرند

تهران (پانا) - سخنگوی دولت با اشاره به برخی اقدامات رئیس‌جمهوری و وزرا از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، تاکید کرد دولت‌مردان در صحنه و میدان عمل هستند و اجازه نمی‌دهند بحران تولید شود و مردم در فشار قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت اجازه نمی‌دهد مردم در فشار قرار گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری جهرمی در اولین نشست خبری بعد از انتصاب خود به عنوان سخنگوی دولت اظهار کرد: در ابتدای دولت صف‌‌های طولانی و معطلی مردم برای تهیه برخی کالاهای اساسی را شاهد بودیم، اما امروز کرامت مردم در دریافت کالاهای اساسی با سفارش اینترنتی با قیمت مصوب و تحویل درب منزل حفظ می‌شود. اولویت دولت در تامین کالاهای اساسی، رعایت کرامت ایرانیان است.

سخنگوی دولت ادامه داد: موفقیت در کاهش تلفات ناشی از کرونا به دلیل اعتماد مردم به دولت و همراهی و همکاری با همدیگر و زحمات و تلاش‌های کادر درمان است. اگر می‌خواهیم روزهای تلخ گذشته تکرار نشود باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود و این همراهی با دولت ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز مردم، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهد هستند که کشور به‌صورت ویدئو کنفرانسی اداره نمی‌شود. مردم نمی‌پذیرند فاصله‌ای میان خود و دولت‌مردان وجود داشته باشد. دیوار میان مردم و دولت دیگر شکسته است.

سخنگوی دولت با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهوری گفت: ۱۰ سفر استانی از سوی رئیس‌جمهوری برگزار شده و بیش از ۱۰۰ سفر از سوی سایر وزرا به مناطق مختلف کشور انجام شده است. تصمیم‌گیری‌های فردی پایان یافته و محوریت تصمیم‌گیری‌ها جمعی و نخبگانی است.

علی بهادری جهرمی تاکید کرد: دولتمردان در صحنه و میدان عمل هستند و اجازه نمی‌دهند بحران تولید شود و مردم در فشار قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه آمارسازی و گزارش‌سازی‌ها، رئیس‌جمهوری را فریب نخواهد داد، گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌گرا و نتیجه‌محور است و کشورهای دیگر پیام این عملگرایی را شنیده‌اند. بیش از بیست سند بین‌المللی که عمدتا اقتصادی بوده از ابتدای آغاز به کار دولت تهیه و امضا شده و این تحرک ادامه خواهد داشت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه کاهش تلفات ناشی از کرونا به افزایش امید و آزادی‌های عمومی منجر شده است، گفت: دولت در توسعه آزادی‌های عمومی مردم مصمم و جدی است. مدارس بازشده و شادی به دانش‌آموزان بازگشته است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: رسانه چشم‌بینای دولت برای شناخت مسائل اساسی و یار دولت در حل مشکلات مردم است. رسانه‌ها کمک کار سخنگوی دولت در توجه و تمرکز بر مسائل اساسی باشند. رئیس‌جمهوری تاکید بر شفافیت و پاسخگویی دولت نسبت به رسانه‌ها دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار