معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

درس تفکر و سبک زندگی امری مهم در حوزه آموزش است

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد درس تفکر و سبک زندگی امری مهم در حوزه آموزش است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک زندگی امری مهم در حوزه آموزش  است

اولین نشست هم‌اندیشی قطبی متمرکز استانی، با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ری یک، سرگروه آموزش تربیتی درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران و سرگروه‌های مناطق ری یک و ناحیه دو شهرری، فشافویه و کهریزک به‌منظور تشریح برنامه عملیاتی سال جاری و تبیین طرح‌های استانی و کشوری در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

رحمت الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه اظهار کرد: استفاده از تجربیات و دیدگاه‌های سرگروه‌های مناطق قطب مرکزی برای ارتقای کیفیت آموزشی بسیار قابل اهمیت است.

وی افزود: تشویق دبیران درس تفکر و سبک زندگی، شرکت در هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس، برگزاری جلسات توانمندسازی دبیران و تشریح شیوه نامه‌های هشتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس، بحث و تبادل نظر در جهت تهیه و ارائه تولید محتوای الکترونیکی با هدف شناخت مهارت‌های زندگی در درس تفکر و سبک زندگی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان ویژگی‌های ارزشمند درس تفکر و سبک زندگی عنوان کرد: یادگیری این درس می‌تواند بسیاری از نقطه ضعف‌ها را برطرف و در گرفتن تصمیمی درست به دانش‌آموزان کمک کند و بینش عمیق‌تری را برای آن‌ها نسبت به مسائل پیرامون به وجود آورد.

در پایان این جلسه از یکتا عباس‌زاده از ناحیه یک ری، سرگروه برتر درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 1400-99 تقدیر شد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار