مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

ضرورت آموزش‌ها در مدارس برای آمادگی در برابر خطرات احتمالی

بهارستان یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در حاشیه برگزاری مانور زلزله در این منطقه، مانور زلزله را کافی ندانست و اعلام کرد آموزش‌ها در مدارس موجب افزایش آمادگی در برابر خطرات احتمالی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش‌ها در مدارس برای آمادگی در برابر خطرات احتمالی

بیست‌ و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با پخش آژیر زلزله با حضور علی نوریان دبیر ستاد بحران فرمانداری شهرستان بهارستان، مصطفی کلانتری مدیر، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، علی طالب‌نیا روشن کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی و نمایندگان ارگان‌های هلال احمر و آتش‌نشانی در مدرسه علامه دهخدا برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، کلانتری مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مانور گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که حادثه‌خیز است و اخبار زلزله‌های اخیر در کشور، نشان‌دهنده این است که نباید به این‌گونه مانورها بسنده کنیم.

او افزود: لازم است تا آمادگی فردی خود را در رابطه با زلزله‌ها و حوادث احتمالی بالا ببریم؛ زیرا کشورمان حادثه‌خیز است و این آمادگی برای همگان لازم و ضروری است و چه بهتر که این آموزش‌ها در مدارس برگزار شود تا نسل آینده‌ساز ما بتواند در برابر حوادث احتمالی، آمادگی بهتری داشته ‌باشد.

لازم به ذکر است این مراسم با همکاری آموزش و پرورش، آتش‌نشانی، هلال احمر و ستاد بحران شهرستان بهارستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار