افتخارآفرینی دانش‌آموز بهارستانی در حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته

بهارستان یک (پانا) - دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان موفق به کسب مقام چهارم در ششمین دوره مسابقات کشوری فناوری‌های حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز بهارستانی در حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته

دانش‌پژوه زهرا جباری، عضو انجمن فیزیک پژوهش‌سرای شهید مصطفی احمدی روشن از دبیرستان کوثر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با راهنمایی مهناز قلمبر استاد راهنمای این پروژه، موفق به کسب مقام چهارم در ششمین دوره مسابقات کشوری فناوری‌های حوزه فضایی حمل و نقل پیشرفته پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شد.

ماشالله درختی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی ضمن عرض تبریک به جامعه فرهیخته فرهنگیان و دانش‌آموزان، گفت: مسابقات و المپیادهای کشوری که دانش‌آموزان ما در آن‌ها شرکت می‌کنند، یک فایده مهم دارد که آن هم کشف استعدادهای منطقه است که ما را در جهت شناسایی آن‌ها و ایجاد فضایی برای عرضه ایده‌هایشان، راهنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به افتخارآفرینی‌های دانش‌آموزان منطقه، این بار هم دانش‌آموز زهرا جباری موفق شد تا با گذر از مرحله منطقه‌ای و استانی با امتیاز عالی، به مرحله کشوری راه پیدا کند و با کسب مقام چهارم در این مرحله، باز هم برای آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان افتخاری دیگر رقم بزند.

فاطمه جباری، مدیر پژوهش‌سرای شهید احمدی‌روشن نیز در سخنانی با اشاره بر نقش انسان‌ساز عوامل مدرسه در پرورش استعدادهای دانش‌آموزی، پژوهش‌سرا را مکمل افراد مستعد دانسته و فضای ایجاد شده جهت شکوفایی استعدادها را بسیار غنی و پربار ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر نقش اثرگذار مدیران و معلمان در شناسایی استعدادها و معرفی آنان به این مرکز پژوهشی، اعلام کرد: زمینه شکوفایی استعداد آنان و درخشش در جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار