فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری شد

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی فاطمه طارمی را به عنوان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه طارمی، مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، مهدی علی‌اکبرزاده به پیشنهاد محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید کانون، در حکمی فاطمه طارمی را به سمت مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون، منصوب کرد.

مدیرعامل کانون در این حکم با اشاره به تعهد، تجارب و شایستگی‌های طارمی، کمک به گسترش و فراهم آوردن زمینه‌های ارتقای فرهنگی جامعه در حوزه فرهنگ عمومی از طریق کتاب و نشریات مناسب برای کودکان و نوجوانان و سایر افراد جامعه به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار در واقعیت بخشیدن به مفاهیم و ارزش‌های اسلامی، انقلابی و ملی را امری ضروری و غیرقابل اجتناب دانسته است.

علی‌اکبرزاده در حکم مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون آورده است: کتاب در منظومه فعالیت‌های کانون نقش محوری و اساسی دارد و فصل مشترک فعالیت‌های فرهنگی و تولیدی است، در این مسیر برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظارت بر محتوای کتاب‌ها و محصولات چاپی در راستای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و ترویج مولفه‌ها، نمادها و طرح‌های فرهنگی ایران اسلامی در کنار رصد و شناسایی آثار تازه با رویکرد فعال و مبتنی بر نیازهای امروز از موارد الزامی این حوزه است.

مدیرعامل کانون در حکم طارمی اظهار امیدواری کرده است با توکل بر خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست جمهوری و با ملاحظه تجربه‌های موفق کانون در این زمینه و تمرکز بر ارتقای کمی و کیفی تصاویر و محتویات کتاب‌ها با تشکیل شوراها، کمیسیون‌ها، کارگروه‌های تخصصی به منظور تعامل سازنده و بهره‌مندی از تجربیات صاحبنظران و پیشکسوتان، نویسندگان، شاعران، تصویرگران، هنرمندان خلاق و متعهد و همکاران پرتلاش آن حوزه قدم‌های موثری در تحقق اهداف عالی کانون برداشته شود.

طارمی دکترای شعر و ادبیات فارسی دارد و دارای ظرفیت‌های پژوهشی و کارشناسی در حوزه فرهنگ و ادبیات است ‌و پیشتر در کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه شعر و ادبیات فعالیت داشته است.‌

پیش از این مدیرکلی نظارت بر انتشارت کانون پرورش فکری را روح‌الله کاظمی‌زاده بر عهده داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار