رمان «لبخندی برای سوفیا» محمدرضا مرزوقی نقد می‌شود

تهران (پانا) - اعضای فعال و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رمان «لبخندی برای سوفیا» نوشته محمدرضا مرزوقی را نقد و بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رمان «لبخندی برای سوفیا» محمدرضا مرزوقی نقد می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نشست ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
در این نشست سولماز خواجه‌وند منتقد و اعضای فعال نوجوان در کارگاه‌های ادبی و انجمن‌های شعر و داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت.
بر همین اساس، این نشست در روزی که با عنوان «ناشران، کتاب‌فروشی‌ها و ارکان صنعت نشر» نامگذاری شده است در قالب برنامه «دو پنجره» برگزار خواهد شد.
دو پنجره برنامه‌ای‌ ادبی ویژه‌ اعضای نوجوان کانون است، که با حضور یک شاعر یا نویسنده‌ حوزه‌ کودک و نوجوان برگزار می‌شود و هدف از آن تقویت روحیه‌ نقدآموزی در نوجوانان است.

رمان «لبخندی برای سوفیا» که نگاهی به وقایع جنگ جهانی دوم و مهمان‌نوازی ایران در این برهه‌ تاریخی دارد، سال ۱۳۹۷ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
علاقه‌مندان می‌توانند این نشست ادبی را از طریق لینک Https://live.kpf.ir/ch/neshast به صورت زنده مشاهده کنند.
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در هفته کتاب با برپایی برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی میزبان نویسندگان، شاعران و تصویرگران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار