نماینده خمینی‌شهر:

یوسف نوری از نظر علمی و کارنامه‌ای قابل اعتماد است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می‌تواند اعتماد فرهنگیان و نمایندگان را جلب کند

تهران (پانا) - نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت رئیس‌جمهوری شخصی را به مجلس معرفی کرده است که سطح علمی و سوابق کاری قابل قبولی دارد و می‌تواند اعتماد مجلس و فرهنگیان را به خود جلب کند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
یوسف نوری از نظر علمی و کارنامه‌ای قابل اعتماد است

به گزارش ایرنا، محمدتقی نقدعلی با اشاره به معرفی یوسف نوری برای تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی مثبت است، زیرا از بدنه آموزش و پرورش است و نمایندگان درباره وی وفاق دارند.

نماینده مردم خمینی‌شهر اضافه کرد: نوری برنامه‌های قابل قبولی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده و به نظر می‌رسد نمایندگان با بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی به وی رای مثبت بدهند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای اعتماد به مدیریت وزارتخانه حساس آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای در نظام آموزشی کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجلس در پی وزیری است که هم از نظر علمی در سطح قابل قبولی باشد و هم از نظر کارنامه‌ای در عرصه آموزش و پرورش از سطح قابل اعتمادی برخوردار باشد.

نقدعلی گفت: رئیس جمهوری شخصی را به مجلس معرفی کرده است که از نظر سطح علمی و سوابق کاری رزومه قابل قبولی دارد و می تواند اعتماد مجلس و فرهنگیان را به خود جلب کند.

وی با اشاره به بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی باید دو موضوع مهم معیشت معلمان و تحول در آموزش و پرورش را بعنوان اولویت مهم در دستور کار خود قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار