«گنج واقعی» در چابهار رونمایی شد

چابهار (پانا) - کتاب «گنج واقعی» نوشته سمیه علیخانی یکی از معلمان چابهاری و هامون طهماسبی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دبستان هدف چابهار رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
«گنج واقعی» در چابهار رونمایی شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار در آیین رونمایی از این کتاب اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی بهانه ای است که بتوانیم از کتاب دوستان، کتابخوانان و نویسندگان تجلیل کنیم و امروز از کتاب یک نویسنده معلم رونمایی شد.

محسن اسکانی با اشاره به جایگاه فرهنگ مطالعه در توسعه فرهنگی جامعه افزود: گنج واقعی برای یک انسان زمانی ارزش پیدا می کند که در سبد زندگی فرهنگی روزانه، مطالعه داشته باشیم، ولی متاسفانه ساعات مطالعه همواره در حال کم شدن است.

وی از مقطع ابتدایی بعنوان یک مقطع بنیادی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا باعث شد نوع ارتباط دانش آموز و معلم دستخوش تغییر شود ولی با تلاش همکاران در طول سال تحصیلی گذشته و سال جدید خوشبختانه بهترین برنامه ها را در فضای مجازی در بستر شبکه شاد مدیریت کردیم.

سرپرست کانون فرهنگی و تربیتی شهید باهنر چابهار نیز ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در بین فرهنگیان، نویسندگان زیادی وجود دارد که در اولین فرصت با برنامه ریزی انجمن کتابخوانی کانون و اداره ارشاد و مدیر کتابخانه عمومی شهرستان از آنها تجلیل خواهیم کرد.

عبدالقادر شیخ زاده با اشاره به اینکه در کانون ها 22 انجمن وجود دارد که هر انجمن یک کار فرهنگی، هنری و ورزشی را در مدارس مدیریت می کند، افزود: وجود خبرنگاران دانش آموز و آموزش بیش از100 نفر مجری که آموزش های اولیه را دیده اند فقط گوشه ای از فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی در چابهار است.

وی از تمامی مدیران مدارس خواست که در کنار 22 انجمن برای کشف استعدادهای دانش آموزان تلاش کنند تا بتوانیم برای توسعه فرهنگی جامعه بر مبنای خرد جمعی قدمی برداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار