کانون یاریگران زندگی و گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در کهریزک

کهریزک(پانا)- در هفته گرامیداشت مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس، گارگاه آموزشی با حضور کارشناس آسیب‌های اجتماعی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، کارشناسان سلامت و مشاوره امورتربیتی، جمعی از مدیران و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس منطقه کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون یاریگران زندگی و گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی  در کهریزک

به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های‌‌ اجتماعی در مدارس گارگاه‌ آموزشی ویژه مدیران و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس منطقه کهریزک با حضور مصطفی برجی کارشناس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن همایش تئاتر شهرداری کهریزک برگزار شد.

برجی در این جلسه گفت: طرح یاریگران با هدف پیشگیری مصرف مواد مخدر با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی در بین دانش‌آموزان در مدارس منطقه اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تهیه و تدوین و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش ‌و پرورش با هدف ظرفیت‌سازی برای جلب مشارکت همسالان با تشکیل و شبکه‌سازی همیاری‌های دانش آموزان و ذینفعان مدرسه و محله با توانمندسازی ایشان در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتار‌های پرخطر مهرماه سال ۱۳۹۸ منعقد شد.

برجی افزود: باور داریم آینده جامعه از مسیر مدرسه عبورمی کند و اگردنبال آینده‌ای سالم و توام با آرامش هستیم باید بدانیم فردای جامعه درگرو مدرسه ای سالم است لذاماموریت داریم درمدارس فضایی ایجاد کنیم تا تمرین زندگی شود تا دانش آموزان، آموختن برای چگونه زیستن و بهتر زیستن را یاد بگیرند که طرح ملی یاریگران زندگی هم به دنبال این هدف مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار