معاون سازمان دانش آموزی استان کردستان

بازدید حوزه فرهنگی، هنری آموزش و پرورش کردستان از فعالیت‌های پرورشی مدارس سروآباد

سنندج (پانا) - ارزیابان استانی در جلسه جمع‌بندی بازدید از فعالیت‌های فرهنگی، هنری شهرستان سروآباد با ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته عملکرد شهرستان را مثبت و قابل تحسین ارزیابی کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید حوزه فرهنگی، هنری آموزش و پرورش کردستان از فعالیت‌های پرورشی مدارس سروآباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سروآباد، جلسه جمع بندی بازدید رئیس اداره فرهنگی، هنری و کارشناسان فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش کردستان از فعالیت های پرورشی و فرهنگی، هنری مدارس شهرستان سروآباد در اتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش سروآباد برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر اهمیت فعالیت های معاونت پرورشی در شکل گیری روحیه فرهنگی، هنری و قرآن دوستی دانش آموزان از حمایت‌های همه جانبه مدیریت آموزش و پرورش سروآباد در جهت اجرای برنامه های این معاونت تشکر کرد.

دلسوز خالدی، مدیر آموزش و پرورش سروآباد، ضمن قدردانی از حضور رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره کل در شهرستان سروآباد، به بکارگیری همه توان و ظرفیت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در جهت اجرای هرچه بهتر فعالیت های فرهنگی، هنری در مدارس اشاره و ابراز امیدواری کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته با همکاری همه جانبه دبیران و مربیان، فعالیت های پرورشی و فرهنگی، هنری در مدارس پربارتر از همیشه برگزار شود.

توجه به بحث خلاقیت و نوآوری، فعالیت فرهنگی مضاعف، تاکید بر تشکیل حلقه های بهبود کیفیت فرهنگی، هنری و تولید محتوای فرهنگی، هنری از دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار