برگزاری جلسه کمیته علمی، اجرایی طرح نماد در شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا)- نشست کمیته علمی، اجرایی طرح نماد با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ائتلاف نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در محل آموزش و پروش شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته علمی، اجرایی طرح نماد در شهرستان پیشوا

در این نشست که با حضور سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش، مهدی ارگی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش و نمایندگان ادارات عضو از جمله دادستانی، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس اجتماعی، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و جمعیت هلال احمر برگزار شد، در خصوص اقدامات اعضای کمیته بحث و تبادل نظر شد.

سعید تاجیک با اشاره به جلسه قبل این کمیته و اقدامات عملی که تاکنون صورت گرفته، از مسئولیت‌پذیری و حسن انجام وظیفه اعضای کمیته تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان شد و گفت: اگر این تلاش همگانی ادامه پیدا کند اثربخشی آن بیشتر خواهد‌ شد.

در ادامه جلسه مهدیه علی‌کاهی کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش پیشوا به تشریح جزئیات طرح نماد پرداخت و بیان کرد: با توجه به‌ گذشت چند سال از اجرای طرح و رفع نواقص و موانع و انجام اقدامات و ارجاعات از طریق سامانه همگام، مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتار‌های پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم، به موقع و موثرتر اجرا می‌گردد.

در این جلسه فاطمه شاهمرادی توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های هسته مشاوره ارائه داد و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و اورژانس اجتماعی در خصوص استقرار روانپزشک و ارائه خدمات در این خصوص که جزء مصوبات جلسه قبل بود توضیح دادند.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار