فعالان و مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بندرلنگه تجلیل شدند

هرمزگان(پانا)- مراسم تجلیل از فعالان و مسئولان انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان بندرلنگه با حضور مسئول اتحادیه استان، امام جمعه بندرلنگه، رئیس آموزش و پرورش و فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بندر لنگه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالان و مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان بندرلنگه تجلیل شدند

غلامرضا اتمام رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه در این مراسم گفت: آنچه که یک جامعه را به سعادت می رساند و آن را به قله های بلند توسعه هدایت می‌کند نقش بی‌بدیل دانش‌آموزان است.

وی افزود: دانش‌آموزان انجمن اسلامی که به عنوان افسران جنگ نرم و تشکل قوی شناخته شده‌اند، باید کشتی فرهنگی، تربیتی و آموزشی را با کمک مربیان پرورشی مدارس به سر منزل مقصود برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هم در این مراسم، تشکل انجمن اسلامی را از قدیمی ترین و با سابقه ترین تشکل برشمرد و سنگر انجمن اسلامی را جایگاهی برای پیشرفت دانش آموزان در زمینه های فکری تربیتی و علمی دانست.

مسئول اتحادیه اضافه کرد: انجمن اسلامی دو ماموریت اساسی دارد یکی برون سازی و دیگری جریان سازی که با سه رویکرد معنوی و معرفتی، مهارتی و تشکیلاتی، علمی و درسی فعالیتش را در سطح مدارس انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در اظهار داشت: در کنار تلاش دانش آموزان جهت کسب علم و دانش باید ارزش‌های انقلاب اسلامی مبتنی بر سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند که این امر با ترویج محتوای آموزشی و برنامه های فرهنگی مناسب در کلاسهای آموزشی مدارس میسر خواهد شد.

در پایان این مراسم از فعالین و مسئولین انجمن اسلامی دانش آموزان مدارس شهرستان بندرلنگه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار