مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای آموزش ضروری است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت پتانسیل‌های خوبی در آموزش و پرورش استان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب آموزشی استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای ارتقای آموزش ضروری است

مهین منافی در دیدار با فرماندار سلماس افزود: آموزش و پرورش جزء بخش‌هایی است که کارکنان آن باید خلاقیت را در کنار کار تدریس در هم بیامیزند و برحسب نیازهای روز محتوا تولید کنند. چرا که پویایی پیش نیاز این پیشرفت و بهبود روند یادگیری هاست.

وی بیان کرد: همدلی و همکاری درون استانی در کنار تعامل با سایر نهادها از نیازهای آموزش و پرورش استان است و باید در این زمینه تلاش کرد.

منافی با بیان اینکه معلمان در ایام کرونایی زحمات زیادی را متقبل شدند افزود: کار معلمان در این ایام تمام وقت بوده است و خدمات آنان نیز قابل قدردانی است، چرا که آموزش در بستر اینترنت کار دشواری بوده است.

وی با بیان اینکه فرایند یاددهی و یادگیری به صورت حضوری تاثیر چشمگیرتری دارد، بیان کرد: اگر یاری اولیا دانش آموزان نباشد، معلمان نیز دچار مشکلات بیشتری در فرایند آموزش می شوند و این همکاری یک ضروروت است.

فرماندار سلماس نیز در این دیدار گفت: توسعه آموزش و پرورش با توسعه هر منطقه ارتباط تنگاتنگی دارد و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف در راستای بهره گیری از منابع استانی و شهرستانی برای پیشرفت و توسعه یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار