مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم تجلیل از منتخبین مسابقات حوزه پرورشی:

آموزش و تربیت در کنار هم برای پرورش همه‌جانبه دانش‌آموزان نیاز است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین تجلیل از دانش‌آموزان دختر برتر مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی هنری فردا و پرسش مهر ۲۱ بر حضور آموزش و تربیت در کنار هم در راستای پرورش همه‌جانبه دانش‌آموزان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و تربیت در کنار هم برای پرورش همه‌جانبه دانش‌آموزان نیاز است

آیین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی هنری فردا و پرسش مهر ۲۱، ویژه دانش‌آموزان دختر در سالن اجتماعات شهید طحانی از پیام‌رسان شاد بصورت زنده، پخش شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن اشاره به اهمیت امور تربیتی و فعالیت‌های پرورشی در تربیت روحی و روانی دانش‌آموزان، بیان کرد: آموزش و پرورش هر دو در کنار هم موثر هستند و تلاش‌های همکاران، اولیاء و دانش‌آموزان در عرصه‌های ‌‌‌‌ متنوع پرورشی نشان داد که هیچ زمانی آموزش و پرورش تعطیل نخواهد شد و در فضای مجازی هم ادامه دارد.

او ادامه داد: دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های مختلف تربیتی، سربازان رهبر در فضای مجازی هستند و در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی گام برمی‌دارند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: سیاست‌های کلی حوزه پرورشی بر مبنا و محور قرآن، عترت و نماز است و بهترین راه انتقال مفاهیم دینی، هنر و رشته‌های مختلف آن است، اگر ما با هنر و قالب‌های آن آشنا نباشیم، نمی‌توانیم مفاهیم دینی را بصورت نوین و در بهترین حالت به دانش‌آموزان و جامعه انتقال بدهیم.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: کار پرورشی و تربیتی وقتی به نقطه آرمانی خود می‌رسد که تمام دانش‌آموزان با علاقه و اشتیاق در فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری شرکت کرده و از همکاران تلاشگر انتظار می‌رود جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با اهل بیت پیامبر(ص)، که رابط بین خداوند و انسان‌ها هستند، طرح مصباح‌الهدی را در قالب قرائت روزانه حدیث برای دانش‌آموزان اجرایی کنند.

در این مراسم از ۳۳۰ دانش‌آموز دختر برتر مسابقات حوزه پرورشی تقدیر شد.


خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار