مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد عنوان کرد:

شورای دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان با مدیر مدرسه است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد عنوان کرد شورای دانش‌آموزی پل ارتباطی بین دانش‌آموزان با مدیر مدرسه است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان با مدیر مدرسه است

بیست‌و‌چهارمین دوره‌ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با حضور فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، مسعود مهران نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد و جمعی از دانش‌آموزان در هنرستان موفقیان برگزار شد.

در این آیین مسعود مهران نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظر آباد انتخابات شورای دانش آموزی را فرایندی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان و جامعه پذیرشدن آنها دانست و گفت: دانش آموز به عنوان اصلی‌ترین عنصر مدرسه باید در اداره آن نقش داشته باشد.
وی خطاب به دانش آموزان افزود: شما در آینده چرخ‌های نظام در عرصه‌های مختلف مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، صنعتی و ... را به حرکت در خواهید آورد و آینده ساز این نظام هستید و بر این اساس جایگاه شما عزیزان بسیار رفیع و والاست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ارکان مدرسه بر دانش آموز محوری است و این مهم نشان از اهمیت دانش آموزان در دستگاه تعلیم و تربیت دارد.
مهران نیا اضافه کرد: چشم انداز آینده کشور به دانش آموزان است پس آینده سازان ایران اسلامی در انتخابات شوراهای دانش آموزی در واقع مسوولیت پذیری، پایبندی به قانون، اخلاق مداری و تعهد به وعده های انتخاباتی را تمرین می کنند.
وی تصریح کرد: شورای دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان با مدیر مدرسه هستند.
در این آیین دانش آموزان نظرآبادی که مسئولیت اجرای برنامه را عهده دار بودند به اجرای سرود پرداختند و رأی خود را با یاد امام و شهدا در صندوق بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی انداختند.

خبرنگار؛ محدثه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار