بازدید مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از مراکز دارالقرآن سنندج

سنندج (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از 4 مرکز درالقرآن شهرستان سنندج بازدید و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی این مراکز قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل  قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از مراکز دارالقرآن سنندج

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، به همراه معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و کلیه دست اندرکاران امر از مراکز دارالقرآن نور و حنانه ناحیه یک سنندج و دارالقرآن یادگارامام (ره) و مرحوم صادقی ناحیه دو سنندج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید مدیرکل، قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش علاوه بر بررسی روند اجرایی برنامه های دارالقرآن برتلاش مضاعف نسبت به اجرایی شدن تمام فعالیت های این مرکز تاکید کرد.

باقری در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مدیران دارالقرآن و کلیه عوامل این مراکز، گفت: هدف ما در دارالقرآن ها جذب حداکثری و تشویق دانش آموزان برای روی آوردن به فعالیت های قرآنی است.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در مراکز دارالقرآن سطح شهر سنندج، خطاب به مدیران مراکز دارالقرآن گفت: یک مدیر باید خود اهل نماز باشد و اگر خودش قرآنی باشد قطعا نماز برپا خواهد شد.

باقری مسئولیت مدیران دارالقرآن ها را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: وظیفه مدیران دارالقرآن ها این است که دانش آموزان را در فرایند قرار داده و به دنبال جذب حداکثری آنها در دارالقرآن باشند.

همچنین در این بازدید حجت الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز ضمن تقدیر از فعالیت ها و پیگیری های مدیران این مراکز در استفاده از بستر فضای مجازی در ادامه آموزش در شرایط کنونی اظهار کرد: هدف از ایجاد مراکز دارالقرآن، ارتقای توانایی سطح کمی و کیفی فهم قرآن و بهره گیری هر چه بیشتر از آن، ترویج فرهنگ قرآنی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از طریق انس با قرآن است.

گفتنی است در این برنامه مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از کلاس ها و بخش های مختلف دارالقرآن ها بازدید بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار