مراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت برگزار شد

کاشمر(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشمر و جمعی از همکاران و دانش‌آموزان مراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت در محل دبستان زیست محیطی شهاب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت برگزار شد

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر، در مراسم افتتاحیه برنامه سفیران سلامت گفت: از آنجایی که دانش آموزان نقش عمده ای در توسعه و ساخت آینده کشور دارند و با توجه به تعداد کثیر دانش آموزان و امکان انتقال پیام های بهداشتی از طریق آنان به خانواده و جامعه، به عنوان سفیر سلامت انتخاب می شوند.
وی افزود: در طرح سفیران سلامت دانش آموزان آموزش سبک زندگی سالم، سلامت روانی، سلامت تغذیه، سلامت خانواده، اصول بهداشت فردی، آشنایی با بیماری های غیرواگیر، آشنایی با بیماری های واگیر و تحرک بدنی و ورزش را فرا می گیرند و آموزش های فرا گرفته را به خانواده منتقل می کند در واقع سفیر سلامت پل ارتباطی مدرسه و خانواده است. امید است هر دانش آموز یک سفیر سلامت باشد.
این مراسم افتتاحیه با حضور حداکثری دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی بویژه مراقبین و رابطین سلامت در بستر شاد برگزار شد.

رونمایی از پوستر سفیران سلامت، بیان شرح وظایف اعصا به نمایندگی از سفیران سلامت توسط یک دانش آموز پسر و قرائت سوگند نامه سفیران سلامت توسط یک دانش آموز دختر و همچنین ابلاغ سفیر سلامت و کارت شناسایی و پوشیدن لباس سفیران سلامت از برنامه های این مراسم بود.

عفت اولیایی، کارشناس سلامت نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مدیریت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و تربیت بدنی از برنامه های حوزه سلامت و تقدیر از همکاری پرسنل دبستان شهاب اعلام کرد که تفاهم نامه زیست محیطی بین دبستان زیست محیطی شهاب و کارشناسی سلامت بسته شد.و دبستان شهاب به عنوان دبیرخانه برنامه های زیست محیطی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار