عملیات مردم‌یاری و کمک‌های مومنانه در سواحل مکران اجرا شد

چابهار(پانا) - همزمان با برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش در منطقه عمومی جنوب شرق کشور و سواحل مکران، عملیات مردم‌یاری توسط یگان‌های مختلف ارتش نیز در شهرستان کنارک و مناطق کم‌برخوردار در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عملیات مردم‌یاری و کمک‌های مومنانه در سواحل مکران اجرا شد

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش سیستان و بلوچستان، سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 اظهار کرد: این مرحله از رزمایش با اعزام نیروهای بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق کم‌برخوردار در منطقه عمومی رزمایش آغاز شد.

امیر دریادار سید محمود موسوی افزود: در این طرح متخصصان چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، پزشک عمومی، به ارائه خدمات درمانی رایگان و همچنین خدمات دامپزشکی پرداختند.

وی افزود: برپایی ۳ بیمارستان سیار در منطقه، ارائه خدمات با تخصص‌های پزشکی مختلف و تجهیزات پزشکی، اهدای کمک‌های مومنانه و اعزام گروه‌های پزشکی و دامپزشکی به برخی روستاهای کم برخوردار و همچنین تجهیز بیمارستان‌های منطقه عمومی رزمایش توسط اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در خلال رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار