مدیرآموزش و پرورش منطقه۱ در مرکز آموزش نیروی انسانی عنوان کرد:

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان به‌منظور تربیت نیروی انسانی آگاه از اهمیت بالایی برخوردار است

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه1 تاکید کرد برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان برای تطبیق دانش معلمان با دنیای در حال تغییر پیرامونشان به‌منظور تربیت نیروی انسانی آگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان به‌منظور تربیت نیروی انسانی آگاه از اهمیت بالایی برخوردار است
نشست کمیته‌ آموزش منطقه یک در سال ١۴٠٠ با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناس مسئولان منطقه در مرکز آموزش نیروی انسانی شهید امی برگزار شد.
حدادی با اشاره به اهمیت آموزش ضمن خدمت معلمان تصریح کرد: با توجه به این که نظام آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در تربیت نیروی جوان کشور دارد، برای به روز نگاه داشتن دانش و مهارت معلمان آموزش ضمن خدمت از ضروریات است.
وی افزود: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان برای تطبیق دانش معلمان با دنیای در حال تغییر پیرامونشان به منظور تربیت نیروی انسانی آگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.
حدادی، هدف اصلی این نشست را بررسی چگونگی تشکیل کلاس‌های آنلاین و آفلاین ضمن خدمت برای فرهنگیان منطقه یک و برگزاری شکوهمند برنامه‌های هفته‌ پژوهش اعلام کرد.
در این جلسه که کارشناس مسئولان مقاطع تحصیلی، گروه‌های آموزشی و واحد آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه1 نیز حضور داشتند، حدادی، از تلاش جامعه بزرگ فرهنگی منطقه که در روزهای سخت مقابله با ویروس کرونا با تلاش مضاعف به تداوم فعالیت های آموزشی و پرورشی کمک کردند؛ قدردانی کرد و در این نشست پیرامون برنامه های هفته‌ پژوهش و چگونگی انتخاب و تقدیر از معلمان پژوهنده بحث و تبادل نظر شد. همچنین با توجه به ضرورت آموزش های ضمن خدمت نحوه‌ تشکیل کلاس‌ها و زمان‌بندی برگزاری آن‌ها بررسی و تعیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار